Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pedro Poublon

Legacy Member
Katoom zei:
Overal waar ge uwe kop laat zien: cava? :)

wa is da toch met dien brol?

Verschrikkelijk.
Gisteren wel een redelijk goeie cava gedronken, maar die cava-rage hangt ook mijn kloten uit.
Precies niemand meer die 25 euro over heeft voor een degelijke champagne.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Vanmorgen met de auto naar de wachtpost gereden om te gaan werken, toen 'k aan de Heuvelpoort kwam, beklaagde 'k 't me al dat ik niet via de dampoort gereden was om naar Gentbrugge te gaan -_-

sluysen

Legacy Member
sommige "goedkope" cava's zijn imo beter als champagne.

Kweet niet wat het is, maar vind champagne minder lekker dan cava, misschien de hoeveelheid gas/bubbels?

Fir3wulf

Legacy Member
zwaarste kater ooit en ben tot de constatatie gekomen dak men gsm gisterenavond ben kwijtgeraakt.

Flunitrazepam

Legacy Member
kater, + mijn NIEUWE buurman die blijkbaar geen vuurwerk kan verdragen voor 12u.

Hij is nieuw en dan kwam hem zo van zenne tak maken, sebiet is 2 knallers in zenne hof smijten.

SiRdeK

Legacy Member
Hier ook een beetje ne kater.

Nog ni moeten spuwen ma wel zo het gevoel da het ieder moment kan gebeuren. Vandaag alleen nog maar een brownie gegeten.

Nu moet ik bij de bomma gaan dineren. Ik hoop op het beste.

kay-gell

Legacy Member
Nooit last van katers maar de hele dag en waarschijnlijk de komende dagen gaan dan zo in ne waas voorbij. Precies alsof ik er niet ben.

Veel te veel lachgas en wodka redbulls gisteren dan goed voor me was :sad:

SiRdeK

Legacy Member
Sjans da mijn bomma naast mij woont zodat ik mij kan "excuseren" en thuis de boel onderkotsen als het nodig is.

mla

Legacy Member
godmiljaar, om 9u thuisgekomen en nog maar een dik uur wakker.
Gisteren met mijn zatte kloten op het eind van de avond gestruikeld en met mijn hoofd op de stoeprand beland en even KO geweest. Heb nu belachelijk veel hoofdpijn en een bult. Ook nog een dik, lelijk wijf liggen binnendoen en berichten rondgestuurd waar ik mij nu voor schaam.

MrKend54l

Legacy Member
mla zei:
godmiljaar, om 9u thuisgekomen en nog maar een dik uur wakker.
Gisteren met mijn zatte kloten op het eind van de avond gestruikeld en met mijn hoofd op de stoeprand beland en even KO geweest. Heb nu belachelijk veel hoofdpijn en een bult. Ook nog een dik, lelijk wijf liggen binnendoen en berichten rondgestuurd waar ik mij nu voor schaam.

Van da vallen kan ik nog begrijpen. Maar dat ander... Schaam je diep vent :P

Klopgeest

Legacy Member
Geert Hoste op een, meer showoff van BV's dan effectief humor (wat er sowieso al niet is bij Geert Hoste)

Cycloon

Legacy Member
Al een infraction aan mijn been en vorig jaar geen enkele gehad. Om van een goede start te spreken :/

kay-gell

Legacy Member
Hopla, eerste infra van het jaar is binnen.
Laatste 10 minuten gezien van Geert Hoste, versta echt niet waarom daar nog volk naar gaat kijken se.

MrKend54l

Legacy Member
kay-gell zei:
Hopla, eerste infra van het jaar is binnen.
Laatste 10 minuten gezien van Geert Hoste, versta echt niet waarom daar nog volk naar gaat kijken se.

De mods waren precies in form. Je bent jammer genoeg niet de enige...

En ik vond geeft hoste dit jaar toch echt machtig. Hij heeft een paar rare klappen gegeven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan