Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Oldskooler zei:
En constant van deze berichten:

...zou aan iedereen willen vragen een kaarsje te branden voor de slachtoffers van PKP ... een mens is maar een wezentje dat van daarboven nog kleiner uitziet dan een mier, maar daarom zijn wij nog niet minder waard. Mijn hart gaat uit na de ouders en familie van de gewonden en overledenen en ook van de nog vermisten...
mijn kaarsje brandt al... de jouwe ook? kopieer dan dit berichtje zodat vanavond overal licht mag schijnen na zo'n duistere gebeurtenis ...

Idd, zelfs mensen met sterretjes etc... ipv zoveel te zeveren zouden ze beter ook effectief iets doen.

Bosvos

Legacy Member
Godmiljaar ons ma is weer eens tegen de korst gegaan :sop: Ik krijg het schijt van haar onvoorzichtigheid, met slechte sloefen op een nat terras lopen, met veel te veel gerief de trap afgaan, ...

Sebiet zit ze weer in de plaaster:ironic:
Onbegrijpelijk hoe mijn moeder en mijn zus zo'n roekeloze mensen zijn en om de 5 botten iets voor hebben en het enige wat ik ooit heb voorgehad waren gescheurde ligamenten en dat lag dan nog niet eens aan mij :')

deathsythe

Legacy Member
e.House zei:
al even erg als altijd hetzelfde geklaag hier op 9lives na een ramp.

iedereen kent wel iemand dat naar pkp gaat, das toch logisch dat er meer medeleven getoond wordt.

paar jaar geleden is hier een 9lives lid omgekomen in een verkeersongeluk, dat doet gewoon raar.

Bosvos

Legacy Member
Ge moogt mij gevoelloos noemen, maar mijn moeder zei net dat er 3 doden waren op Pukkelpop (wat ik al wist natuurlijk), alsof ik aangedaan moet zijn. Dat is erg ja, maar zo lang ik het niet ben of iemand uit m'n onmiddellijke omgeving ga ik er mijn slaap niet voor laten hoor.
Moest er iemand uit m'n omgeving getroffen zijn is het andere zaak natuurlijk.

kay-gell

Legacy Member
deathsythe zei:
iedereen kent wel iemand dat naar pkp gaat, das toch logisch dat er meer medeleven getoond wordt.

paar jaar geleden is hier een 9lives lid omgekomen in een verkeersongeluk, dat doet gewoon raar.

Vorige maand zelfs nog.

Trolle

Legacy Member
Karre zei:
En wat is er dan zo idioot aan om zich aan al die sensatie te storen?

da bedoel ik nie.bv die gast die bezig was dat ze moeten verder doen omdat de storm gedaan is etc en zo zijn er nog veel voorbeelden in die thread.
kheb niets tegen mensen die zich eraan storen

Bram

Legacy Member
Zus zat in Chateau blijkbaar. Wa blauwe plekken rijker en mogelijks nen gebroken pols :x

Morrissey

Legacy Member
Bram zei:
Zus zat in Chateau blijkbaar. Wa blauwe plekken rijker en mogelijks nen gebroken pols :x

Stelt niks voor met hetgeen haar had kunnen overkomen, enkele weekjes gips en klaar is kees :)

Man, hoe gruwelijk moet dat eigenlijk zijn voor de ouders van de mensen die gestorven zijn? Ik heb nu al zo veel festivals gedaan, het laatste waar je aan denkt is dat het toch je laatste kan zijn? Ronduit triest...

BlackOccult

Legacy Member
Fireflies zei:
Man, hoe gruwelijk moet dat eigenlijk zijn voor de ouders van de mensen die gestorven zijn? Ik heb nu al zo veel festivals gedaan, het laatste waar je aan denkt is dat het toch je laatste kan zijn? Ronduit triest...
Inderdaad.
Vriend van mij gaat ook voor de drie dagen, heb een sms gestuurd maar nog geen terug gehad.

Ben gaan thaiboksen met een vriendin, was heel tof maar wel intensief. :p Ik ga de komende dagen zeker stijf zijn. En ik heb ook een bloedblaar op de achterkant van mijn grote teen (was op blote voeten) opgedaan. :(

Katoom

Legacy Member
och, ik ben al heel de week stijf...
Sinds zondag was ik stijf in de bovenbenen, gisteren was de stijfheid bijna weg en was ik gaan lopen.
Nu ben ik stijf in de onderbenen.... :sop:

svp46

Legacy Member
Die cougars op Vtm:puke:

Ik hoop dat er tegen dat ik 50 ben een soort mannelijke cougar bestaat:D

?therapy?

Legacy Member
Verveling. :sop:
Vandaag genoeg op internet gezeten, series gezien, muziek beluisterd en gegamed.
Bléh...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan