Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De SkeEvN

Legacy Member
foo fighters is de act voor vandaag dus zullen ze die toch nog proberen te krijgen wss

Arboris

Legacy Member
Mattx zei:
Dat van 6 doden kwam van Belga, dat kan je de nieuwssites niet verwijten. Is gewoon slecht gechecked door Belga zelf.

Dit werd gemeld door de brandweer van St-Truiden afaik. Is dat geen officiële bron? Dat zou toch niet gecheckt moeten worden?

kay-gell

Legacy Member
Gewoon :s Ik krijg niemand bereikt en op terugweg van Hasselt een stuk of 15 ambulances gezien.

Gundosao

Legacy Member
Redelijk logisch dat ze nog zoveel mogelijk door gaan laten gaan eh.
Als ze alles moeten afgelasten dan zullen die wel een immens verlies maken. Anyways broer zijn lief zat daar, hij is der al naartoe aan het rijden.

Mattx

Legacy Member
Arboris zei:
Dit werd gemeld door de brandweer van St-Truiden afaik. Is dat geen officiële bron? Dat zou toch niet gecheckt moeten worden?

..een bericht dat werd toegeschreven aan de brandweer van Sint-Truiden. Zij hebben aan persagentschap Belga formeel ontkend dat ze dat hebben gezegd

Triest :/

Silence

Legacy Member
Gundosao zei:
Redelijk logisch dat ze nog zoveel mogelijk door gaan laten gaan eh.
Als ze alles moeten afgelasten dan zullen die wel een immens verlies maken. Anyways broer zijn lief zat daar, hij is der al naartoe aan het rijden.

Begrijpelijk maar als iedereen zo gaat reageren en halsoverkop naar Hasselt komt gaan de problemen alleen maar groter worden

godf@ther

Legacy Member
Gundosao zei:
Redelijk logisch dat ze nog zoveel mogelijk door gaan laten gaan eh.
Als ze alles moeten afgelasten dan zullen die wel een immens verlies maken. Anyways broer zijn lief zat daar, hij is der al naartoe aan het rijden.

Zou de organisatie de voorbije jaren geen reservegeldpot hebbe opgebouwd voor bijvoorbeeld een rampeditie zoals deze?

Gundosao

Legacy Member
godf@ther zei:
Zou de organisatie de voorbije jaren geen reservegeldpot hebbe opgebouwd voor bijvoorbeeld een rampeditie zoals deze?

Tuurlijk, maar dat wilt niet zeggen dat ze zomaar alles zullen cancelen. Ze willen imo toch nog altijd winst maken.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Het begint hier plots weer hard te regenen :/
hopelijk hebben ze in Kiewit daar geen last van

Karre

Legacy Member
Sloth zei:
Even terzijde mijn ergernis : altijd die sensatiezucht bij het nieuws (eender welke krant/zender blijkbaar)

Direct "zeker 6 doden" zetten in koeien van letters en daarna constant terugkrabbelen en de titel veranderen. Ik dacht dat zoiets alleen bij HLN kon.

En aflassen...imo gaan ze morgen gewoon door en degene die het niet zien zitten gaan naar huis en de rest blijft

Dikke ². We gaan dit de komende dagen keer op keer nog te horen krijgen zonder telkens ook maar iets extra te weten. Media in België, één dikke ergernis gewoon. Nu niet dat ik ook grof wil zijn naar de slachtoffers toe en ik ken zelf mensen die er zitten.

Atrox

Legacy Member
Gundosao zei:
Tuurlijk, maar dat wilt niet zeggen dat ze zomaar alles zullen cancelen. Ze willen imo toch nog altijd winst maken.

Ik denk niet dat ze nu nog aan winst denken hoor, eerder de schade beperken :)

sir oinksalot

Legacy Member
al die facebook paginas over pukkelpop
nu loopt er al een poll: "Pukkelpop volledig opschorten? "

ffs dwaezen

Oldskooler

Legacy Member
sir oinksalot zei:
al die facebook paginas over pukkelpop
nu loopt er al een poll: "Pukkelpop volledig opschorten? "

ffs dwaezen

En constant van deze berichten:

...zou aan iedereen willen vragen een kaarsje te branden voor de slachtoffers van PKP ... een mens is maar een wezentje dat van daarboven nog kleiner uitziet dan een mier, maar daarom zijn wij nog niet minder waard. Mijn hart gaat uit na de ouders en familie van de gewonden en overledenen en ook van de nog vermisten...
mijn kaarsje brandt al... de jouwe ook? kopieer dan dit berichtje zodat vanavond overal licht mag schijnen na zo'n duistere gebeurtenis ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan