Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
hatetn zei:
een game kopen voor pc = steam krijgen + key voor u spel en daarna mag je nog heel het spel gaan downloaden:wtf:

niet moeilijk dat piraterij zo vaak voorkomt. je kan het gewoon downloaden en de moeite besparen om naar de winkel te gaan. als dit echt is waar pc gamen naartoe is gegaan zal het bij dit ene spel blijven

Nee, je kan wel van DVD installeren.

Bij mij gebeurd dat trouwens altijd automatisch, geen idee waar zoveel mensen problemen mee hebben.

JimmyPatterson

Legacy Member
hatetn zei:
dit wel dan? het gaat nog altijd over een bedrijf en van het moment dat die niet genoeg geld scheppen trekken ze de stekker uit.

ik zal een voorbeeld geven hoe dit in games werkt.
het spel is amper een jaar oud en omdat het niet genoeg verkocht leggen we de severs maar stil. resultaat: de hele mp is weg en de sp kan het spel zelfs niet dragen.
nog een bijkomende reden: ze willen nieuwe games pushen of ruimte maken ervoor.

we trekken dit door naar het eeuwig bestaande steam. binnen 10 jaar staan er zoveel games op dat de servers zo duur worden en de begin games in feite enkel plaats nemen en bijna niemand het speelt. je stopt de support volledig en daardoor kun je niets meer met het spel doen. dan hoeft steam zelfs niet te stoppen voordat je niet kan spelen


Dat van die servers is vooral een EA probleem:). Bij sommige games (APB) wordt er zelfs na vijf weken al de stekker uit de online modus getrokken.

^MystiQ

Legacy Member
hatetn zei:
dit wel dan? het gaat nog altijd over een bedrijf en van het moment dat die niet genoeg geld scheppen trekken ze de stekker uit.

ik zal een voorbeeld geven hoe dit in games werkt.
het spel is amper een jaar oud en omdat het niet genoeg verkocht leggen we de severs maar stil. resultaat: de hele mp is weg en de sp kan het spel zelfs niet dragen.
nog een bijkomende reden: ze willen nieuwe games pushen of ruimte maken ervoor.

we trekken dit door naar het eeuwig bestaande steam. binnen 10 jaar staan er zoveel games op dat de servers zo duur worden en de begin games in feite enkel plaats nemen en bijna niemand het speelt. je stopt de support volledig en daardoor kun je niets meer met het spel doen. dan hoeft steam zelfs niet te stoppen voordat je niet kan spelen


Dat servers stil gelegd worden ligt niet aan steam. Volgens mij begrijp jij en veel anderen niet echt wat steam precies is of wat het doet :wtf:

Karre

Legacy Member
hatetn zei:
dit wel dan? het gaat nog altijd over een bedrijf en van het moment dat die niet genoeg geld scheppen trekken ze de stekker uit.

ik zal een voorbeeld geven hoe dit in games werkt.
het spel is amper een jaar oud en omdat het niet genoeg verkocht leggen we de severs maar stil. resultaat: de hele mp is weg en de sp kan het spel zelfs niet dragen.
nog een bijkomende reden: ze willen nieuwe games pushen of ruimte maken ervoor.

we trekken dit door naar het eeuwig bestaande steam. binnen 10 jaar staan er zoveel games op dat de servers zo duur worden en de begin games in feite enkel plaats nemen en bijna niemand het speelt. je stopt de support volledig en daardoor kun je niets meer met het spel doen. dan hoeft steam zelfs niet te stoppen voordat je niet kan spelen

Je moet ook redening houden dat technologie evolueert. Neem nu Age of Empires, dat spel nam maar rond de 200 MB in terwijl een hedendaags spel enkele GB inneemt. Als iets niet zo veel ruimte inneemt gaat het ook niet meer zo duur zijn voor hen en kan de dan hedendaagse opbrengsten wel alles dekken. Ook al zou men dan verlies maken op het aanbieden van iets van vandaag.

Willier

Legacy Member
Vanmorgen te horen gekregen dat mijn tante overleden is, en een ex collega zelfmoord gepleegd heeft...
Een mooie aanzet van 2011 :-(

Time

Legacy Member
Net ontdekt dat de tekst in spoilertags gewoon word weergegeven in de search results. :(

CosMiced

Legacy Member
?therapy? zei:
De laatste 2weken al teveel kunnen aanhoren dat ik goed en/of lief ben. :sop: Maar ik geraak er precies nergens mee. :sop:
Hier het zelfde :p komt wel ooit goed :unsure:

Lulukai

Legacy Member
msn :angry: :angry: :angry:

geeft ni alles door wat ge zegt, besluit doodleuk u af te melden,...

Muscleduck

Legacy Member
Mijne laptop -_- paar dagen geleden kon ik niet meer Fallout spelen (liep direct vast). Drivers updaten liep ook de hele tijd mis. Dan maar een diagnostics CD gedownload van Dell... mijn video geheugen is kapot :cry: en ik heb geen garantie meer.
Oh, en ik update mijn BIOS en nu staan mijn fans heel de tijd harder en zachter te blazen.

svp46

Legacy Member
Internet dat er om de 5min geen zin meer in heeft.

Rot als je online wil gamen, terwijl je net goed aan het knallen bent: Disconect:angry::angry:

Atrox

Legacy Member
Zet ik hier macaroni onder de grill. Wanneer ik de microgolf open doe gaat mijn rookmelder ineens af en ik kreeg hem gvd nie uitgezet. Uiteindelijk de batterij eruit getrokken :p

Starrk

Legacy Member
Een van mijn beste maten, bij wie we de 31e nog Oudjaar thuis gevierd hebben, ligt op spoed en het gaat niet goed met hem...

Wat een kutmanier om een leuk weekend af te sluiten.

pie-jie

Legacy Member
Starrk zei:
Een van mijn beste maten, bij wie we de 31e nog Oudjaar thuis gevierd hebben, ligt op spoed en het gaat niet goed met hem...

Wat een kutmanier om een leuk weekend af te sluiten.

:hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan