Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
hatetn zei:
:wtf:ik heb games van 10 jaar waar nog geen kras opstaat. dat jij daar een probleem mee hebt wijst er op dat je geen orde voor u spullen hebt. weet ook dat niet iedereen opgezet is met digitale distributie. wat als ze binnen 5 jaar de stekker uit steam trekken en je geen enkel van die games meer kan spelen. ga je dan ook zeggen dat het zo goed is. mijn oude games gaan werken en de nieuwe niet

Aangezien Steam een gigantisch gat in de markt is, en aangezien er enorm veel geld doorgaat, durf ik te betwijfelen dat die mannen er binnen een jaar of vijf mee ophouden.

Dit is de toekomst. :)

PS: Ik ben inderdaad een sloddervos wanneer het op CD's en DVD's aankomt. Er stonden wel nog een aantal andere argumenten in mijn post. ;)

^MystiQ

Legacy Member
Steam zal er nooit mee ophouden, wie dat denkt is gewoon een naïeveling. Het is inderdaad een zeer handig platform, al uw gekochte games staan gelinkt met uw account en je kan er altijd aan omdat Steam de downtime altijd erg beperkt houdt in geval van maintenance :)

u4ea

Legacy Member
^MystiQ zei:
Steam zal er nooit mee ophouden, wie dat denkt is gewoon een naïeveling. Het is inderdaad een zeer handig platform, al uw gekochte games staan gelinkt met uw account en je kan er altijd aan omdat Steam de downtime altijd erg beperkt houdt in geval van maintenance :)

da maakt zelf ni uit denk ik, je kan evengoed spelen zonder da u internetkabel in u pc steekt, offline mode ftw.

in b4 wifi


maar dan nog heb ik liever mijn schijfkes zene, ook al kan steam soms vree handig zijn.

en ontopic: geen goesting om te leren :(

Dennoman

Legacy Member
Ik heb ook liever een fysiek exemplaar van alles in mijn collectie. Heb niet echt iets tegen DLC, maar ik verkies nog altijd de fysieke release.
^MystiQ zei:
Mensen die zagen over Geert Hoste en toch elk jaar kijken = :doh:
Aan zijn inhoud en thema's scheelt op zich weinig tot niks, maar 't is bijna een kunstvorm hoe die kerel er vervolgens in slaagt om over alles een zo flauw mogelijk mopje te maken.

Spijtig dat hij geen try-outs doet in cafés, vraag me af hoe die zich zou presenteren bij een comedycafépubliek. Raf Coppens bijvoorbeeld had echt vreselijk flauwe zaalshows, maar dan ziet ge die bezig op café en kunt ge niks anders dan hem bewonderen. Die man is blijkbaar hilarisch als er geen camera's in de buurt zijn.

xDama

Legacy Member
^MystiQ zei:
Waarom kijkt ge dan :doh:

Ik heb er welgeteld 10min. naar gekeken tijdens het zappen. Normaal kan ik hem nog best pruimen, maar na zijn Nespresso-verhaal moest het voor mij niet meer.

Carrion

Legacy Member
^MystiQ zei:
Steam zal er nooit mee ophouden, wie dat denkt is gewoon een naïeveling. Het is inderdaad een zeer handig platform, al uw gekochte games staan gelinkt met uw account en je kan er altijd aan omdat Steam de downtime altijd erg beperkt houdt in geval van maintenance :)

Da zeiden ze over Opel Antwerpen ook :unsure: Iemand die denkt dat iets nooit gaat stoppen, dat is pas een naïeveling.

FightForMore

Legacy Member
M'n slaapritme die in de war is, vandaag 12 uren geslapen.... Iemand tips om het terug in orde te brengen ?

^MystiQ

Legacy Member
Carrion zei:
Da zeiden ze over Opel Antwerpen ook :unsure: Iemand die denkt dat iets nooit gaat stoppen, dat is pas een naïeveling.

Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.

Je bent zelf geen steamgebruiker. :)

hatetn

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.

Je bent zelf geen steamgebruiker. :)



alles stopt ooit

Flipkikker

Legacy Member
Winkels gesloten = weer geen eten kunnen halen :doh:

Toevallig iemand van A'pen die kan bevestigen dat carrefour express op paardenmarkt open is? :D
Zie het online wel staan, maar weinig goesting om voor niets door een hagelbui te fietsen :p

Th1x4nG

Legacy Member
FightForMore zei:
M'n slaapritme die in de war is, vandaag 12 uren geslapen.... Iemand tips om het terug in orde te brengen ?

Uw Nederlandse grammatica eens bekijken, dan komt da slaapritme wel weer in orde :niceone:

Carrion

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.

Je bent zelf geen steamgebruiker. :)

Nee, dat komt omdat alles op een gegeven moment stopt.

?therapy?

Legacy Member
De laatste 2weken al teveel kunnen aanhoren dat ik goed en/of lief ben. :sop: Maar ik geraak er precies nergens mee. :sop:

En griep :ironic: fucking great begin van het jaar is het al geweest amai

hatetn

Legacy Member
Karre zei:
Zijn geen deftige argumenten.


^MystiQ zei:
Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.

Je bent zelf geen steamgebruiker. :)


dit wel dan? het gaat nog altijd over een bedrijf en van het moment dat die niet genoeg geld scheppen trekken ze de stekker uit.

ik zal een voorbeeld geven hoe dit in games werkt.
het spel is amper een jaar oud en omdat het niet genoeg verkocht leggen we de severs maar stil. resultaat: de hele mp is weg en de sp kan het spel zelfs niet dragen.
nog een bijkomende reden: ze willen nieuwe games pushen of ruimte maken ervoor.

we trekken dit door naar het eeuwig bestaande steam. binnen 10 jaar staan er zoveel games op dat de servers zo duur worden en de begin games in feite enkel plaats nemen en bijna niemand het speelt. je stopt de support volledig en daardoor kun je niets meer met het spel doen. dan hoeft steam zelfs niet te stoppen voordat je niet kan spelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan