Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:ik heb games van 10 jaar waar nog geen kras opstaat. dat jij daar een probleem mee hebt wijst er op dat je geen orde voor u spullen hebt. weet ook dat niet iedereen opgezet is met digitale distributie. wat als ze binnen 5 jaar de stekker uit steam trekken en je geen enkel van die games meer kan spelen. ga je dan ook zeggen dat het zo goed is. mijn oude games gaan werken en de nieuwe niet


^MystiQ zei:Steam zal er nooit mee ophouden, wie dat denkt is gewoon een naïeveling. Het is inderdaad een zeer handig platform, al uw gekochte games staan gelinkt met uw account en je kan er altijd aan omdat Steam de downtime altijd erg beperkt houdt in geval van maintenance![]()

Aan zijn inhoud en thema's scheelt op zich weinig tot niks, maar 't is bijna een kunstvorm hoe die kerel er vervolgens in slaagt om over alles een zo flauw mogelijk mopje te maken.^MystiQ zei:Mensen die zagen over Geert Hoste en toch elk jaar kijken = :doh:
^MystiQ zei:Waarom kijkt ge dan :doh:
^MystiQ zei:Steam zal er nooit mee ophouden, wie dat denkt is gewoon een naïeveling. Het is inderdaad een zeer handig platform, al uw gekochte games staan gelinkt met uw account en je kan er altijd aan omdat Steam de downtime altijd erg beperkt houdt in geval van maintenance![]()
Iemand die denkt dat iets nooit gaat stoppen, dat is pas een naïeveling.Carrion zei:Da zeiden ze over Opel Antwerpen ookIemand die denkt dat iets nooit gaat stoppen, dat is pas een naïeveling.

^MystiQ zei:Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.
Je bent zelf geen steamgebruiker.![]()
hatetn zei:alles stopt ooit
Nu is het te laat, vannacht zal ik al zeker niet veel kunnen slapen.Sheldon Cooper zei:vroeg slapen he![]()

FightForMore zei:M'n slaapritme die in de war is, vandaag 12 uren geslapen.... Iemand tips om het terug in orde te brengen ?
^MystiQ zei:Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.
Je bent zelf geen steamgebruiker.![]()
FightForMore zei:Nu is het te laat, vannacht zal ik al zeker niet veel kunnen slapen.![]()
hatetn zei:alles stopt ooit
Carrion zei:Nee, dat komt omdat alles op een gegeven moment stopt.
Karre zei:Zijn geen deftige argumenten.
^MystiQ zei:Ja gelukkig had Opel Antwerpen een even groot klantenbestand zoals Steam. Als je denkt dat Steam ooit gaat stoppen kan dat slechts door 1 ding komen.
Je bent zelf geen steamgebruiker.![]()