Archief - Jamba : radar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
'k dacht ook dat gewoon ne animated wallpaper was, ma ze laten het toch lijke da het iets anders is. mss een progje da gsm's in de buurt detecteert(via bluetooth) en dan in de vorm van een radar op uw gsm toont?

t zou wel quite rip off zijn moest het gewoon ne animated gif zijn:p

^MystiQ

Legacy Member
hitman47 zei:
hey dat hoog geluidje werkten ook :)

Ik kom letterlijk tenden van dat geluidje, ze zitten soms met 6 gsm da geluidje af te spelen want ze hebben da allemaal via blue tooth doorgestuurd en ik kan u verzekeren, na 10 min doet uwe kop zeer :)

hybrid zei:
Het is serieus en het werkt echt goed! Ik kan nu alle gsm's zien die in mijn buurt komen met de nummer erbij! bestel et snel ge ga er geen spijt van hebben! Echt zalig!

:unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
hitman47 zei:
hey dat hoog geluidje werkten ook :)

Ja m'n gat ook, en dat was totaal geen 17 khz ;)

Heb het gehoord op een paar gsm's en telkens was het een vervormd geluid dat een stuk lager lag, dat ouderen dat minder makkelijk horen is een feit maar totaal niet onmogelijk.

Zet eens 20 Khz enorm luid, op een serieuse instalatie, de kans dat die ouderen het plots wel horen is zeer groot.

+ het is ferm schadelijk voor u gehoor ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
'k haddet gisteren of eergisteren ook al is gezegd:

"Eindelijk, het testbeeld nu op je gsm"

Ok... eindelijk? Heeft daar iemand ooit zitten op wachten? :sop:

ElBramo

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
'k haddet gisteren of eergisteren ook al is gezegd:

"Eindelijk, het testbeeld nu op je gsm"

Ok... eindelijk? Heeft daar iemand ooit zitten op wachten? :sop:
Yeah! Testbeeld! Dat ze eens het testbeeld op tv zetten (waar het hoort) ipv hun irritante reclam!

tomh

Legacy Member
als ge aant bellen zijt kunde zowieso localiseren, als je niet belt kan geeft je gsm om de 45min. een locatie door naar de operator, dus, je kan weten waar je gsm of iemand anders 45min. geleden was. +-

ComputerVISTA

Legacy Member
128MB zei:
Dat beeld heb'k al lang nemeer gezien :bow:
Waarom gebruiken ze dat nemeer? Op huidige tv's is da gwn blauw beeld ofzo :s
En zelfs "ruis" bestaat nemeer :cry: In welke wereld leven wij toch?

Waarom ze dat niet meer gebruiken? Omdat dat minder opbrengt dan spellekes, reclame, of de shoplijn.

En op de VRT zenders is het snachts herhaling nieuws, ze vullen dus de ganse 24/7 wat vroeger niet het geval was.

Waar is dat volledig blauw?

Cash

Legacy Member
128MB zei:
Dat beeld heb'k al lang nemeer gezien :bow:
Waarom gebruiken ze dat nemeer? Op huidige tv's is da gwn blauw beeld ofzo :s
En zelfs "ruis" bestaat nemeer :cry: In welke wereld leven wij toch?

Das omdat ge uw TV zo ingesteld hebt, dat die dat blauw beeld moete geven ipv gewoon zwart beeld of ruis ;)

BraveHeart

Legacy Member
preske zei:
omfg! dat ge dat daadwerkelijk durft te vragen. :p
dat is een screensaver of ne animated wallpaper, niets meer niets minder...

Een wallpaper, skin, screensaver waar een niet meer of minder een abonnement aan vast hangt.

Ik denk dat dit een reden te meer is dat mensen dit vragen hoor.

Jamba is zoals andere gsm-gadgets diensten.
Eens je een SMS stuurt hang je daar aan vast.

Ik heb ook zo'n ding gezien, een beltoon die je niet hoort.

Allemaal middelen om mensen een abonnement aan te smeren en met iets op te zadelen wat ze niet vragen.

Buiten dat geen wat je aanvraagt kost dit grapje ook nog geld per maand en ben je verplicht om die dingen te downloaden wat ze je sturen.
Ook al is het niks wat je aanstaat betaal je er voor.

Afblijven dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan