Archief - Jamba : radar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joown

Legacy Member
ello,

Iedereen heeft deze reclama waarschijnlijk al eens gezien.
Het gaat over de radar die ze aanbieden op Jamba.
Zou deze echt werken?! Op de reclame zie je dat er de nummer bij komt, maar dit is prolly de grootste bullshit die er is, aangezien dit gewoon een inbreuk is op de privacy.
Maar dan nog, zou je echt andere gsm's kunnen localiseren... ook wanneer je er niet naar belt? Dit zou wel handy zijn als je bijvoorbeeld je gsm kwijt bent en als hij op stil staat.

Iemand dit toevallig al eens uitgetest?

grtz

cool_boy_ke

Legacy Member
Reclame nog niet gezien en vind er geen website over op jamba.be

Waarschijnlijk is het prul of weer zo afzeterij

ClayDavis

Legacy Member
awel ik moet eerlijk gezegd ook toegeven dat het mijn nieuwschierigheid opwekte

maar da wilt ni zeggen dak et ga kopen, jongens allemaal jullie jongere zus aanspreken !

Conqie

Legacy Member
Ik durf eerlijk gezegt niet naar die site van Jamba surfen, die kikker geeft mij nog altijd de rillingen -_-

SilentSpring

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ik durf eerlijk gezegt niet naar die site van Jamba surfen, die kikker geeft mij nog altijd de rillingen -_-

bwa, met firefox en adblock kan er nieveel mis gaan:p
es rap gekeken, staat toch nerges iets van nen radar ofzo

Preske

Legacy Member
sQuar3. zei:
ello,

Iedereen heeft deze reclama waarschijnlijk al eens gezien.
Het gaat over de radar die ze aanbieden op Jamba.
Zou deze echt werken?! Op de reclame zie je dat er de nummer bij komt, maar dit is prolly de grootste bullshit die er is, aangezien dit gewoon een inbreuk is op de privacy.
Maar dan nog, zou je echt andere gsm's kunnen localiseren... ook wanneer je er niet naar belt? Dit zou wel handy zijn als je bijvoorbeeld je gsm kwijt bent en als hij op stil staat.

Iemand dit toevallig al eens uitgetest?

grtz

omfg! dat ge dat daadwerkelijk durft te vragen. :p
dat is een screensaver of ne animated wallpaper, niets meer niets minder...

VinceFeet

Legacy Member
Sorry maar ik stelde mij ook die vragen toen ik die reclame zag... Hit me! :lol:

Rubmifer

Legacy Member
preske zei:
omfg! dat ge dat daadwerkelijk durft te vragen. :p
dat is een screensaver of ne animated wallpaper, niets meer niets minder...

kont ge da nie eerder zeggen,nu zittek ier me da stom prul :doh:








:lol:

Joown

Legacy Member
tuurlijk, meerdere mensen stellen zich die vraag!
But they never get an answer... nu dus wel :D

ElBramo

Legacy Member
Mijn vader van 47 vroeg mij dat ook, of ik wist wat dat was :)
Hij dacht dat ge kon zien vanwaar mensen u bellen en die via een radar/gps systeem konden opsporen.

Doodleuk gezegd: 'Das nen screensaver voor op uwen gsm'

zarathustra

Legacy Member
in theorie kan zoiets natuurlijk wel :p

maar dat is vrij illegaal denk ik

Dreetn

Legacy Member
Dat er mensen zijn die dat echt geloven...
Alsof je een sonar in je GSM hebt zitten...

GaMe®

Legacy Member
Als ge nu eens goed nadenkt weet ge toch dat da nie werkt..
En ook al zou het werken, wtf zijt ge daar nu bij? :s

pieta

Legacy Member
preske zei:
omfg! dat ge dat daadwerkelijk durft te vragen. :p
dat is een screensaver of ne animated wallpaper, niets meer niets minder...

?
juist deze reclame gezien, en ziet er toch niet uti al seen animated wallpaper...

niet dat ik geloof dat dit werkt, maar een wallpaper is het ook niet:)

Cash

Legacy Member
pieta zei:
?
juist deze reclame gezien, en ziet er toch niet uti al seen animated wallpaper...

niet dat ik geloof dat dit werkt, maar een wallpaper is het ook niet:)
Animated wallpaper ;):lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan