ipodtouch_rules
Legacy Member
Dag mede-forumverslaafden,
ik heb onlangs een ipod touch gekocht, maar deze zou ik willen jailbraken.
Weten jullie een goede en snelle manier ? Op google en youtube zijn er natuurlijk veel te vinden, maar ik had graag jullie ervaringen gelezen.
Dus voor een overzichtje:
Hoe kan ik het jailbraken ?
Voordelen ?
Nadelen?
Waar kan ik een omhulsel kopen, die veel energie absorbeert bij het vallen ?
Verder kan je hier allerlei vragen neerzetten over deze luxe-product
Met zeer vriendelijke groeten, iPodTouch_rules-forummer
ik heb onlangs een ipod touch gekocht, maar deze zou ik willen jailbraken.
Weten jullie een goede en snelle manier ? Op google en youtube zijn er natuurlijk veel te vinden, maar ik had graag jullie ervaringen gelezen.
Dus voor een overzichtje:
Hoe kan ik het jailbraken ?
Voordelen ?
Nadelen?
Waar kan ik een omhulsel kopen, die veel energie absorbeert bij het vallen ?
Verder kan je hier allerlei vragen neerzetten over deze luxe-product
Met zeer vriendelijke groeten, iPodTouch_rules-forummer

) in de iPod thread van het macforum helpt?