Archief - iPod Touch -omni-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ipodtouch_rules

Legacy Member
Dag mede-forumverslaafden,

ik heb onlangs een ipod touch gekocht, maar deze zou ik willen jailbraken.
Weten jullie een goede en snelle manier ? Op google en youtube zijn er natuurlijk veel te vinden, maar ik had graag jullie ervaringen gelezen.
Dus voor een overzichtje:

Hoe kan ik het jailbraken ?
Voordelen ?
Nadelen?

Waar kan ik een omhulsel kopen, die veel energie absorbeert bij het vallen ?

Verder kan je hier allerlei vragen neerzetten over deze luxe-product :)

Met zeer vriendelijke groeten, iPodTouch_rules-forummer

Wesh

Legacy Member
ipod touch rulesdt indeed :) ;)
Verder ga ik nog ff wachten met jailbreak richtlijnen tot "de overheid" hier, groen licht geeft :) Want tis toch een beetje een grijze zone, ni echt illegaal, maar ook ni 100% zuiver.

Ik kan u alvast vertellen dat je bij jailbreaken best begint van firmware 1.1.1. Aangezien je de jouwe net gekocht hebt, gaat ie prolly 1.1.2 zijn.
1.1.2 bied in feite niet veel voordelen tov 1.1.1 (in elk geval niets dat jailbreaken niet kan behelpen).

voordelen: massas 3rd party software en iphone software (google maps! :))
nadelen: xie geen nadelen :) je kan u touch vrijwel nooit "bricken". Altijd restore optie. (doch alles op uw eigen risico)

greetz

Lon$daLe

Legacy Member
touch ain't bad maar toch

ik koop persoonlijk nooit 1generation apple stuff omda een jaar later 2x betere versie uit is

heb nu een nano 3G en die pwnd de 1G en 2G zwaar , en de 4gb kost de prijs van een 1gb in 2005

niet echt relevant in dit topic maar sinds ik een nano heb dacht ik deze ipod thread maar eens te crashen

overigens wordt deze gelockt of verplaatst naar het mac-osx forum deel waar ze ook iphones en ipods bespreken

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd er is al een pagina's grote topic in het mac forum ;)

GhO$T

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Als je een topic opent over een onderwerp kan je het toch op z'n minst even toelichten voor diegene die er niks over weten.

Zeker zo'n term, het is nogal pretentieus van de topicstarter om te doen alsof heel de wereld afweet van de ipod en z'n toepassingen.

chosen1

Legacy Member
mss dat posten (of zelfs al eens gewoon lezen :s) in de iPod thread van het macforum helpt?

:s

reported
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan