Archief - info account rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Godzilla*Akira

Legacy Member
sleejer zei:
wou ni direct een nieuwe topic make, dus maar ff deze gebruike :)


Wou juist zo'n paybycall account make op rs.de, maar als ik op vlag van belgie druk komt er een foutmelding dat de procedure niet gestart kan worden ...

Nog iemand die dit probleem heeft ? en word het gewoon wachten totdat dit verholpen is, of kan ik hier iets aan doen ?

ÇÝ®ÂÑØ zei:
kunt ge nog wel accounts kopen vr .de?

Ik heb 5 min geleden toch een account aangemaakt van rs.de, via paybycall, werkte perfect geen foutmelding ofzo.

Anoniem07

Legacy Member
cole zei:
ik weet niet waar ik dit precies moet gaan zetten , ik had het in software gepost ook

ik heb gisteravond rond 23.30 uur een account aangevraagd bij rapidshare.com , via paypal ( voor de eerste keer ) ook een account aangemaakt en betaald voor 3 maand voor rapidshare .
ik heb toen direct 4 mails gekregen :

1: receipt for your payment to rapidshare AG
2: activate your paypal account ( wat ik ook heb gedaan )
3: paypal available in nederlands , frans , engels
4: getting started with your paypal account .

dit zijn de 4 mails ik direct toekreeg , via paypal zie ik dat de betaling is gebeurd naar rapidshare want ik zie dit staan bij transactiegegevens .


Oorspronkelijke transactie

Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Betaling Aan RapidShare AG Voltooid ... -€16,99 EUR


Verwante transactie
Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Van creditcard afschrijven Voltooid Details €16,99 EUR


moet ik nu nog wachten op login gegevens van rapidshare zelf , krijg ik daar mail van ? begin me toch wat ongerust te maken , ook omdat het de eerste x is dat ik dit doe

Login kreeg je in je venster na de betaling was bevestigt, ma er is ergens. Forgot my Rapidshare account. Moete uwe mail geve ( da ge met paypal ed gebruikt) ingeve en dan maile ze da

Cyrano.ak

Legacy Member
PunkDudez zei:
Login kreeg je in je venster na de betaling was bevestigt, ma er is ergens. Forgot my Rapidshare account. Moete uwe mail geve ( da ge met paypal ed gebruikt) ingeve en dan maile ze da


het was vooral nog niet opgelost hoor...

heb ook rs accountje, 3 maanden (heb genomen vr de bonus 8000 premium points en de korting)
momenteel 8017 ofzo :p

Zupperman

Legacy Member
ÇÝ®ÂÑØ zei:
het was vooral nog niet opgelost hoor...

heb ook rs accountje, 3 maanden (heb genomen vr de bonus 8000 premium points en de korting)
momenteel 8017 ofzo :p

haha try harder :p

kheb met me collector's accountje me toch al 10716 punte :D
kost nul, enkel wa moeite :crazy:

Cyrano.ak

Legacy Member
gij se warezverspreider! ;)

iemand tips vr meer premium points te verzamelen?

Time

Legacy Member
Mijn eerste gok zou zijn: populaire patches (games, progs, ...) als eerste uploaden en die url verspreiden voor zot. Maar begin er maar aan...:x Lijkt me nog niet zo simpel om iets te uploaden dat iedereen wil.

GhO$T

Legacy Member
Krijgt ge daar 'downloadkrediet' als anderen downloaden wat jij upgeload hebt ofzo?

neomitochondria

Legacy Member
je krijgt 1 puntje, als je file groter is dan 1 MB en hij moet gedownload zijn door een free user.

GhO$T

Legacy Member
jaah en blijkbaar is 1000 punten 1 euro?

Dan moete al 9900 free users hebben die 1 van u bestanden downloaden eer ge een premium account van 1 maand kunt krijgen ofwa :sop:
En dan kunde nog met .de account niet op de .com website downloaden en vice versa zeker?

Zupperman

Legacy Member
ja zowa.. of ge hebt 1 file die door 10.000 man gedownd wordt :D

en de collectors acc is enkel op RS.com, but who cares want RS.de is toch dood (accepteert geen uploads meer - gaat wrs stillekes afgeschaft worde omda ze in duitsland wa nieuw wette hebbe tege filesharing ofzo.. en rs.com zen servers ligge in zwitserland ^^)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Zupperman zei:
ja zowa.. of ge hebt 1 file die door 10.000 man gedownd wordt :D

en de collectors acc is enkel op RS.com, but who cares want RS.de is toch dood (accepteert geen uploads meer - gaat wrs stillekes afgeschaft worde omda ze in duitsland wa nieuw wette hebbe tege filesharing ofzo.. en rs.com zen servers ligge in zwitserland ^^)

bah, dorme dat al die links dak vind meestal niet werken, gvd.
nog een geluk dat mor v 2 daagskes is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan