Godzilla*Akira
Legacy Member
sleejer zei:wou ni direct een nieuwe topic make, dus maar ff deze gebruike
Wou juist zo'n paybycall account make op rs.de, maar als ik op vlag van belgie druk komt er een foutmelding dat de procedure niet gestart kan worden ...
Nog iemand die dit probleem heeft ? en word het gewoon wachten totdat dit verholpen is, of kan ik hier iets aan doen ?
ÇÝ®ÂÑØ zei:kunt ge nog wel accounts kopen vr .de?
Ik heb 5 min geleden toch een account aangemaakt van rs.de, via paybycall, werkte perfect geen foutmelding ofzo.




Lijkt me nog niet zo simpel om iets te uploaden dat iedereen wil.
