Archief - info account rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cole

Legacy Member
als ik daar op klik , dan moet ik men passwoord ingeven van paypal en dan zie ik het bedrag terug dat ik moet betalen voor rapidshare , dus kan dan alleen betalen klikken ....ik ben nie van plan om 2 x te betalen .

nen maat van me zegt dat hij mail kreeg van rapidshare met zen login gegevens erin . dus ik hoop da ik hem ook nog krijg , voorlopig met gsm accountje genomen voor 2 dagen en da werkt direct .


maar het meest rare van alles vind ik , als ik op wachtwoord vergeten klik in rapidshare moet ik men mail adres ingeven en als ik dat doe , dan zegt hij
your account data has been succesfully maar ik krijg geen mail ......en geef ik verkeerde mail adres in van men hotmail bevoorbeeld dan zegt hij geen account gevonden ... dus met andere woorden men account bestaat .

ik heb gemaild nu wachten op antwoord van die mannen .

DGEN

Legacy Member
imo heel simpel
gewoon eerst account maken bij paypal
daarna naar rs
klikke op paypal icon

dan wordt je doorverwezen naar je paypal stuff...gewoon betalen (alles staat dan al ingevuld naar rs over te schrijven...)

cole

Legacy Member
maar als ik da nu doe , dan gaat da bedrag 2 keer van de rekening of niet ?

Psychodweep

Legacy Member
cole zei:
maar als ik da nu doe , dan gaat da bedrag 2 keer van de rekening of niet ?

ge moet het nie nog es doen eh, anders nogmaals betalen...
mailen naar rapidshare zeker ?
Vind maar raar dat je na je betaling geen venster hebt gekregen met logingegevens ....

cole

Legacy Member
kheb al gemaild ze , neen geen venster gekregen met login gegevens , anders had deze topic nooit bestaan ;-) .

zijn er nog mensen die langer hebben moeten wachten dan 1- 2 dagen voor ze mail kregen met login ?

Zonnestraal

Legacy Member
Bizar. Heb hier een maand of 4 rapidshare. Geen problemen mee gehad, heb de eerste keer betaald via paypal. Kreeg altijd direct mijn mails wat betreft passwoorden.

Ik heb eens gekeken en bij mij staat de login ook op mijn paypal messages...

cole

Legacy Member
en waar vind ik mijn messages in paypal terug , want ik zie da nergens staan .

ondertussen nog niets ontvangen van mail van rapidshare en kheb nogmaals gemaild , denk da ik er niet te veel meer zal op hopen op die login gegevens .

en ik kan via rapidshare men mail adres niet veranderen , zoda ik mischien de mails in men hotmail kan krijgen ?

cole

Legacy Member
LaVeLLe zei:
Bizar. Heb hier een maand of 4 rapidshare. Geen problemen mee gehad, heb de eerste keer betaald via paypal. Kreeg altijd direct mijn mails wat betreft passwoorden.

Ik heb eens gekeken en bij mij staat de login ook op mijn paypal messages...



zou jij eens willen kijken wat er staat bij je als je bij alle activiteiten en dan details van rapidshare datgene wat je hebt betaald aan rapidshare , zou je daar eens willen naar kijken .

want ik zie voorlopig dit
Oorspronkelijke transactie

Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Betaling Aan RapidShare AG Voltooid ... -€16,99 EUR


Verwante transactie
Datum Type Status Details Bedrag
26-dec-2006 Van creditcard afschrijven Voltooid Details €16,99 EUR


maar bij betaling rapidshare voltooid staat geen details achter zoals je kan zien , is dat bij jou ook zo ?

mercikes

tomvanhouche

Legacy Member
vind da ook ma raar, normaal maakt die direct een premium cookie aan met u inloggegevens dus :s

toch eens snel bellen want normaal krijg je onmiddelijk alle gegevens dat je direct aan de slag kan

cole

Legacy Member
ik had klacht ingedien via paypal naar rapidshare toe da ik geen account heb verkregen en heeft tot dit resultaat geleid


Geachte ..................,


RapidShare AG ([email protected]) heeft u zojuist een gedeeltelijke
terugbetaling gestuurd.

Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. E-mail naar dit adres kan
niet worden beantwoord.

Bericht van verkoper:



----------------------------------------------------------------
Originele betalingsgegevens
----------------------------------------------------------------

Datum betaling verzonden: 26-dec-2006

Bedrag: 16,99 EUR


dus heb alles terug gekregen .

merci voor jullie reacties , twijfel er sterk aan om het opnieuw te proberen

cole

Legacy Member
kheb zonet een accountje genomen voor een maand , en ja da is direct gelukt , kreeg direct popu met men login gegevens , dus blijkbaar was er iets mis bij rapidshare zelf .


bedankt voor jullie hulp .


deze mag van mij closed zijn ...

kakature

Legacy Member
Ik heb ook nog een RapidShare probleem en kga er geen nieuwe thread voor openen :p

Dus euh, eergisteren een RapidShare account voor 6 maanden besteld & van plan te betalen met Wire Transfer (bankoverschrijving, toch?)

Nu, ik krijg het IBAN nummer enzovoort, alles blijkt in orde.

Ik ga naar Dexia online banking en als ik het IBAN nummer ingeef dan krijg ik een error dat het nummer niet bestaat ofzo.

Ook moet IK de kosten op mij nemen en dus niet gedeeld. Ik kan dat dus niet veranderen, Gedeelde Kosten is precies standaard en da staat vast.

Ook geraakt de mededeling niet op 1 lijntje, mag ik dan gewoon doorschrijven op het 2e lijntje? :p

Graag opheldering, dank.

/edit
Dit krijg ik dus:

De landcode van de IBAN-rekening of het BIC (Bank Identifier Code of SWIFT -adres) maakt geen deel uit van de Europese Unie. Gelieve de IBAN-rekening en/of het BIC (Bank Identifier Code of SWIFT -adres) te wijzigen
( INTERNATIONALTRANSFERVALIDATION/12I2/000000)

Godver, de bank ligt in Zwitserland :p

Wat nu? :(

wxphe

Legacy Member
kakature zei:
Ik heb ook nog een RapidShare probleem en kga er geen nieuwe thread voor openen :p

Dus euh, eergisteren een RapidShare account voor 6 maanden besteld & van plan te betalen met Wire Transfer (bankoverschrijving, toch?)

Nu, ik krijg het IBAN nummer enzovoort, alles blijkt in orde.

Ik ga naar Dexia online banking en als ik het IBAN nummer ingeef dan krijg ik een error dat het nummer niet bestaat ofzo.

Ook moet IK de kosten op mij nemen en dus niet gedeeld. Ik kan dat dus niet veranderen, Gedeelde Kosten is precies standaard en da staat vast.

Ook geraakt de mededeling niet op 1 lijntje, mag ik dan gewoon doorschrijven op het 2e lijntje? :p

Graag opheldering, dank.

/edit
Dit krijg ik dus:



Godver, de bank ligt in Zwitserland :p

Wat nu? :(

Met zo'n overschrijvingen moet je naar je bank zelf gaan denk ik. Domme beperking maarja :ironic:

Hier wat uitleg: http://www.postbank.nl/ing/pp/page/article/detail/0,2842,1859_180731_67999806,00.html?linktype=int

neomitochondria

Legacy Member
voor de mensen met een premium account:

zien jullie ook allemaal "?" staan bij jullie uploads, bij het aantal downloads?

ik kan nu niet meer zien hoeveel van mijn uploads gedownload is, wou gewoon weten of het nu enkel bij mij is of bij iedereen.

Psychodweep

Legacy Member
jip heb hier ook vraagtekens.... later opnieuw proberen zeker ?

GroovyBeatsss

Legacy Member
Ik heb er toch geen last van, is wel al paar uurtjes geleden da gij gepost hebt mja :p

sleejer

Legacy Member
wou ni direct een nieuwe topic make, dus maar ff deze gebruike :)


Wou juist zo'n paybycall account make op rs.de, maar als ik op vlag van belgie druk komt er een foutmelding dat de procedure niet gestart kan worden ...

Nog iemand die dit probleem heeft ? en word het gewoon wachten totdat dit verholpen is, of kan ik hier iets aan doen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan