Archief - Inbrekersbende ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mathieu

Legacy Member
Linckxs zei:
ergens wachten met een baseballknuppel en het zo te weten komen?

da zouk wel nie doen
de kans is dan groter da gij een rechtszaak aan u broek hebt wegens opzettelijke slagen en verwondingen
als ge zorgt da zij u 3x nen klop geven voor da gij x doet ist wettelijke zelfverdediging

SilentSpring

Legacy Member
Hellrabbit zei:
of ge laat u een deftige alarminstallatie plaatsen? :ironic:

deze werken evnegoed hoor;). Buitendeuren hebben ook van die speciale sloten, en nerges is er een uitstekend cilinderslot. Laat ze dus maar proberen. Uit onderzoek bleek toch dat ze gewoon erges anders gaan proberen als ze na 3min nie binnen zijn fzo.
We gaan hier nu ook geen 100'en euro's aan ne alarminstallatie hangen, want hoe groot is de kans dat ze effectief inbreken..

ComputerVISTA

Legacy Member
Hellrabbit zei:
of ge laat u een deftige alarminstallatie plaatsen? :ironic:

Enig idee wat dat kost? In mijn voorig huis hebben we een deftig laten instaleren en dat koste handen vol geld, en als ze echt binnen willen, als ze echt iets MOETEN hebben van binnen dan weten ze wel binnen te raken.

Ik denk dat het beste alarm en waakbeest nog een tros zwanen is, die beesten zijn echt gevaarlijk :D

@silent_spring@

Legacy Member
bij m'n tante hebben ze ook al willen inbreken...

staan overal rolluiken voor de deuren en de ramen, en over 't ganse huis hangt een alarm, buiten hangen spots.

't enige nadeel daar is dat die gwn een groot veld achterhaar heeft en daarachter de grote parking van VAG (Erps-Kwerps).

ze stonden begot te frutselen aan een van die rolluiken aan de achterdeur.
ze heeft nekeer op 't raam geboenkt ;).

lttuvix

Legacy Member
kweet nog da men ganse wijk werd bestolen en in die tijd waren we de enigste met nen hond, plots kwamen ze thuis en hebben de hor opengesneden, ma men hond had da door natuurlijk en die begint daar te blaffen dat het nie normaal is. Dieven liepen weg en der waren toevallig politie in de buurt wegens de inbraken :)

deze werken evnegoed hoor. Buitendeuren hebben ook van die speciale sloten, en nerges is er een uitstekend cilinderslot. Laat ze dus maar proberen. Uit onderzoek bleek toch dat ze gewoon erges anders gaan proberen als ze na 3min nie binnen zijn fzo.
We gaan hier nu ook geen 100'en euro's aan ne alarminstallatie hangen, want hoe groot is de kans dat ze effectief inbreken..
kweet nie ze, kameraad heeft ook zo iets da maakt net genoeg lawaai om uw honden mee wakker te maken tbh. + ge kunt da gewoon afzetten (tenminste als ge hetzelfde hebt als hem)

LSDsmurf

Legacy Member
mathieu zei:
da zouk wel nie doen
de kans is dan groter da gij een rechtszaak aan u broek hebt wegens opzettelijke slagen en verwondingen
als ge zorgt da zij u 3x nen klop geven voor da gij x doet ist wettelijke zelfverdediging
En dan slaat de inbreker die knuppel uit u handen en haalt hij een mes boven, dan sta je daar wel schoon..

Dan lijkt het mij toch beter om die inbreker eerst verrot te slagen, vast te binden en dan de politie te bellen. Ook al loop je in dit land dan de kans om een zwaardere straf te krijgen dan die inbreker :sop:

Nuja dat geld enkel als het maar 1 inbreker is. Als het er 2 zijn dan is IMO de kans al een stuk kleiner dat je die gaat kunnen overmeesteren tenzij je een vuurwapen hebt.

SilentSpring

Legacy Member
lttuvix zei:
kweet nog da men ganse wijk werd bestolen en in die tijd waren we de enigste met nen hond, plots kwamen ze thuis en hebben de hor opengesneden, ma men hond had da door natuurlijk en die begint daar te blaffen dat het nie normaal is. Dieven liepen weg en der waren toevallig politie in de buurt wegens de inbraken :)


kweet nie ze, kameraad heeft ook zo iets da maakt net genoeg lawaai om uw honden mee wakker te maken tbh. + ge kunt da gewoon afzetten (tenminste als ge hetzelfde hebt als hem)
Maakt genoeg lawaai om het tot boven te horen als't stil is (m'n ma is toch altijd van't minste geluidje wakker:p). Ge kunt da idd gewoon afzetten, maar daarvoor moeten ze er eerst aankunnen;). Nuja, zolang het hen van hun bedoelingen doet afzien is alles goed natuurlijk.

oxS

Legacy Member
Den Freddie zei:
ivm alarmsystemen: haal u zo'n contactalarms. Bestaat uit 2 stukjes waarvan ge 1stuk op de deurpost zet en 1 op de deur zelf (marcheert ook bij ramen). Dat werkt op batterijen, als ge hem aanlegt en je doet de deur nogmaar enkele mm open gaat er nen alarm af. Kost nog geen 5€ voor 1 zo'n alarmke. Alle deuren en ramen waarlangs iemand zou kunnen inbreken hebben dat hier.

Awel, ik heb er ook zo geplaatst .. 5,30 € en een heel vervelend luid gepiep als resultaat :D

Merci voor alle hulp ..

GhO$T

Legacy Member
die dingen zijn ook maar goed voor 's nachts dan, als ze vb uitvissen dat er elke dag tussen dat & dat uur niemand thuis is hebben ze alle tijd van de wereld om die dingen uit te schakelen en dan toch hun gang te gaan.

De meeste inbraken worden tegenwoordig overdag gepleegd terwijl er niemand thuis is, gewoon omdat de flikken meer controlleren 's nachts.

|nfected

Legacy Member
Als ge alarm hebt, zullen ze rap een ander huis nemen. Wat je dus kan doen is sensors op alle ruiten en deuren plaatsen + detectie in alle kamers. Dit koppelen aan een buitenalarm + dienst a la octopus. Dus als ze iets merken bellen ze op je, moet je een code geven. Zoniet dan sturen ze de politie

Starrk

Legacy Member
Ook leuk: Zo'n spot die aanschiet op beweging (tenzij je met pro's te maken hebt die uw spot doorsnijden :unsure:).

Of een valkuil graven in uw tuin. Dat hoeft echt allemaal niet zo high-tech te zijn.

|nfected

Legacy Member
DekadeZ zei:
Ook leuk: Zo'n spot die aanschiet op beweging (tenzij je met pro's te maken hebt die uw spot doorsnijden :unsure:).

Dat vinden ze al ni zo erg ze, bedoel al 2 keren in mijn auto ingebroken en ons huis + oprit en dergelijke wordt ook helemaal opgelicht.

EverlastingHate

Legacy Member
|nfected zei:
Dat vinden ze al ni zo erg ze, bedoel al 2 keren in mijn auto ingebroken en ons huis + oprit en dergelijke wordt ook helemaal opgelicht.


Hij bedoelt dus niet dat lampke dat aangaat als ge de deuren van uw wagen opent :sop:

hihi

J3rry

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Home Alone: Elektriciteit op het slot en klink steken :d

lol, ik heb dit bijmijn brievenbus gedaan
er was al 3x achter elkaar ingebroken met fors geweld men brievenbus opengebroken en al mijn post gepikt

of het nu voor de grap was of niet ik was wel de pineut ik mocht nieuwe scharnieren & cylinder plaatsen en al mijn papieren van de vakbond, uitreksels van de bank etc... waren natuurlijk ontvreemd, toen besloot ik daar verandering in te brengen en met success, tis nu al 1 maand geleden da ze er nog zijn aangeweest en ik krijg weer post :p

http://users.pandora.be/j3rry/mailbox/

ik zou in het geval ik vermoed dat ze plannen om in te breken ofzo een plakje aan men raam hangen met een revolver op "hier waak ik"
en desnoods op elke deur & raam zo een alarm op batterijen zetten wanneer ze iets openen dat da alarm afgaat

Hollow

Legacy Member
Trek een cirkel rond die tekens,en schrijf eronder: "I know what your signs mean, police is called." :unsure:

SilentSpring

Legacy Member
J3rry zei:
lol, ik heb dit bijmijn brievenbus gedaan
er was al 3x achter elkaar ingebroken met fors geweld men brievenbus opengebroken en al mijn post gepikt

of het nu voor de grap was of niet ik was wel de pineut ik mocht nieuwe scharnieren & cylinder plaatsen en al mijn papieren van de vakbond, uitreksels van de bank etc... waren natuurlijk ontvreemd, toen besloot ik daar verandering in te brengen en met success, tis nu al 1 maand geleden da ze er nog zijn aangeweest en ik krijg weer post :p

http://users.pandora.be/j3rry/mailbox/

lol. De facteur heeft toch ook paar keer eraan gehangen dan? Of wist diejen dat?

J3rry

Legacy Member
nee die weet da nie, hoeft nie ook want je moet je hand in de brievenbus steken en aan het deurtje trekken vooraleer je een schok krijgt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan