wukev
Legacy Member
Wat is jullie mening hier omtrend? Wij zijn van plan ons huis te verkopen maar vragen ons af wat nu de beste manier is. Het zelf aanbieden of al het werk door een Immokantoor laten doen? Uiteraard vraag ik dit hier omdat ik denk dat een 'gewone' mening objectiever is dan die van een Immokantoor.
Wat zijn de pluspunten?
Wat zijn de minpunten?
Zijn het allemaal de spreekwoordelijke "bedriegers?"
Is het de moeite waard?
Vinden zij een groter aantal potentiele klanten?
Kortom, uw mening graag. Ik weet dat er hier redelijk wat jongere mensen zitten die hier eveneens totaal geen beeld over hebben maar misschien kunnen de ouders is een woordje uitleg geven?
Alvast bedankt !
Wat zijn de pluspunten?
Wat zijn de minpunten?
Zijn het allemaal de spreekwoordelijke "bedriegers?"
Is het de moeite waard?
Vinden zij een groter aantal potentiele klanten?
Kortom, uw mening graag. Ik weet dat er hier redelijk wat jongere mensen zitten die hier eveneens totaal geen beeld over hebben maar misschien kunnen de ouders is een woordje uitleg geven?
Alvast bedankt !
3% bij bekendere vastgoedmakelaars.
)