Archief - Ik heb het te warm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HomeR_J_Simpson

Legacy Member
Bedoelt ge da ge het echt koud hebt (da ge ne trui fzo moet gn aandoen) of da ander mense vinde da ge koud aanvoelt en da ge het zelf niet zo koud voelt?

Kheb t laatste voor, best grappig as iedereen helemaal ingepakt is en gij zit in tshirt ;)

AnthonyBoone

Legacy Member
Vanmij is het juist omgekeerd :s ik heb altijd koud in de zomer valt het mee dan rill ik niet meer en is het gematigt voorme :D

2 many soldiers

Legacy Member
Man da is gewoon zo. Da heeft niks te maken met uwe ying/yang-crap of aardstralen. Iedereen is anders volgens de natuur ze.

Yo-Han

Legacy Member
uw bmi is goed,en als ge gezond eet..tjah,kan aan zenuwen liggen..of iets hormonaal ofzo dat over z'n toeren draait..ben dus geen dokteur é :unsure:

Extacy

Legacy Member
ik heb ook altijd te warm, maar een goede raad:



leer ermee leven :)

Huasheng

Legacy Member
Ik heb het maar al te vaak te koud. Bij ons thuis is het steeds rond 25°C. Van zodra het binnen 23°C zou zijn, trek ik meteen een dikke trui aan en worden mijn handen ijskoud. Nu ook, ik zit nog steeds met m'n lekker warme jas aan in de klas terwijl anderen al met korte mouwen de klas inwandelen. Ik heb het nog net iets te koud.
Eens het buiten ook rond de 25°C is, heb ik veel minder last van de koude. Ik ben een warmtepersoon. I love summers.
Mijn vriend aan de andere kant voelt steeds zo warm aan. Zelfs in de winter. Hij warmt dan steeds m'n handjes op :love:

kenaney

Legacy Member
Virago zei:
Kheb da ook als ik moet prullen onder mijn bureau e.d. dat ik het opeens warm krijg en jeuk over heel mijn rug krijg. :s

fuck! kheb da hier ook, vanwa komt da?

Netrem

Legacy Member
die jeuk kan een oorzaak zijn van een overvloed aan afvalstoffen op die plaats.
Veel water drinken is de boodschap!

Bosvos

Legacy Member
ik heb het ook snel warm (en de laatste tijd ook koud)
ik kon pakweg een jaar geleden gerust in m'n tshirt en korte broek in de sneeuw lopen zonder het echt koud te hebben...maar nu krijg ik bij het minste kou (zeker binnen) bvb gisterenavond: temp. daalt terug een beetje, ik sta op na een avondje tv-kijken en ik voel m'n tenen niet meer :p

aan de andere kant ben ik een ongelooflijke zweter...ben geen smalle mens, maar moddervet ben ik ook niet :D maarja zal er maar mee leren leven zeker?:D

BulletsAreScene

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
je lichaam zal die vetten omzetten in energie/warmte, ik mag alles eten van vet maar nooit sla ik het op

kheb hetzelfde voor, gene gram dat blijft hangen bij mij :p

metaphore

Legacy Member
BulletsAreScene zei:
kheb hetzelfde voor, gene gram dat blijft hangen bij mij :p

Als gij een maand ofzo mijn "kot-diëet" zou volgen zoudt ge het wel merken :p
(dat betekend geen beweging, veel bier, praktisch elke dag kebap/friet/pita/piza of andere sjiet, na het uitgaan vaak nog frituur) En op zondag gebeurt het dat ik 3x frieten eet (smorgens in de mc donalds, namiddag op de chiro, savonds thuis)

Kdacht ook dak nie kon bijkomen, toch vanaf dak op kot zat is da begonnen :)

SHIGSY

Legacy Member
Geef mij maar een paar graadjes minder. Lekker gezellig binnen met de nodige voorzieningen. De zon, je mag het compleet van mij hebben...

hatetn

Legacy Member
metaphore zei:
Als gij een maand ofzo mijn "kot-diëet" zou volgen zoudt ge het wel merken :p
(dat betekend geen beweging, veel bier, praktisch elke dag kebap/friet/pita/piza of andere sjiet, na het uitgaan vaak nog frituur) En op zondag gebeurt het dat ik 3x frieten eet (smorgens in de mc donalds, namiddag op de chiro, savonds thuis)

Kdacht ook dak nie kon bijkomen, toch vanaf dak op kot zat is da begonnen :)


lol toen ik zo leefde vermagerde ik zelfs
hangt allemaal van persoon tot persoon af
wacht maar tot ge ne keer halfweg in de twintig zijt en u metabolisme begint te vertragen, als ik in de omgeving kijk zoude nog verschieten hoeveel sommigen verdikken(20kg in een jaar is geen uitzondering), en ze houden dezelfde levensstijl als voordien zelfs sporten helpt nie

ik heb nooit koud en warm enkel als 30°+ is maar dan zo van die drukkende warmte anders kannek der ook nog redelijk tegen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan