Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rivers zei:Bij mij is het net andersom, ik heb het altijd koud..

passero zei:Ik heb ook altijd te warm. Op het werk is het gemiddeld 22 a 23 graden en voor de meesten is da ideaal. VOor mij is da veeeel te warm. Als ik dan de venster openzet begint den helft te neuten da het koud is terwijl ik het net aangenaam krijg.
THuis voor het slapen moet het minder dan 19 graden zijn of ik lig boven mijn deken... is gewoon veel te warm. Mijn vriendin zegt ook altijd da ik een stoof ben als ik tegen haar kruip. Dat ze zo de warmte voelt...
Ik zweet ook vrij snel en het jeukt ook veel wat redelijk ambetant is.
Wat ik wel opmerk, is dat wanneer ik veel vettige dingen eet zoals frieten, pitta,... dat ik er meer last van heb dan anders

Heel men lichaam stoomt behalve men voeten.Atrox zei:Der bestaan (onschadelijke) producten voor zweethanden
![]()


en bij haar thuis was da altijd +/- 24C° en dan zat ik daar altijd in mn bloot bovenlijf of met lichte tshirt terwijl zij met een dekentje tv keek 
lttuvix zei:ik heb da ook, das gewoon hoe zenuwachtig ge zijt, das geen zweet van warmte ma ge zweet omdat ge onzeker zijt over wat ge doet en bang zijt om fouten te doen

) Heb ik het meestal wel warm. (wat wel van pas komt als een vriendin het koud heeft (als je begrijpt wat ik bedoel
)
(en niet mn oksels nee
)HomeR_J_Simpson zei:Ik ben een koud iemand, maar als ik me amuseer met vrienden (of vriendinnen) Heb ik het meestal wel warm. (wat wel van pas komt als een vriendin het koud heeft (als je begrijpt wat ik bedoel
)
Ik voel mezelf altijd warm (vreemde zin) maar iedereen zegt dat ik als een dooie voel, zo koud als n dooie dus.. koude hande, koude voete, alleen mn bove arme vinde ze warm op een of ander manier(en niet mn oksels nee
)

), maar heb wel die reden.2 many soldiers zei:Ik heb dat ook voor ze. Na 5 minuutjes fietsen heb ik al een lekkere zweetreet.
Zyh zei:Neemt ge toevallig medicatie voor iets?
Ik neem al een hele poos een geneesmiddel waarvan in de bijsluiter als bijwerking warmteuitstotingen of zoiets stond. Dus kheb er ook best last van (zit altijd in m'n Tshirt terwijl andere zitten te verkleumen en ben nu ook nie van de dikste), maar heb wel die reden.
