$p@rDa
Legacy Member
Ik zou dan toch voor een kijkoperatie gaan, kraakbeen is niet direct iets dat
snel zichtbaar is op scans, maarja Radiologen moeten ook verdienen he
(en dat doen ze dan ook -_-) Imo kan je nooit iets fout doen met een
kijkoperatie. De 2de keer stond ik alweer recht (mbv krukken) na 1 dag
en liep ik rond na 4 dus echt, zeer doenbaar!
En liever zekerheid hebben dan onzeker met een scan te moeten omgaan
snel zichtbaar is op scans, maarja Radiologen moeten ook verdienen he
(en dat doen ze dan ook -_-) Imo kan je nooit iets fout doen met een
kijkoperatie. De 2de keer stond ik alweer recht (mbv krukken) na 1 dag
en liep ik rond na 4 dus echt, zeer doenbaar!
En liever zekerheid hebben dan onzeker met een scan te moeten omgaan

. De pijn is niet onuitstaanbaar, het is gewoon lastig, het wringt constant. Vroeger mede door groeipijnen waarschijnlijk had ik dat regelmatig. Nu iets minder gelukkig.