Pol
Legacy Member
Eerst en vooral mijn excuses voor de vage topictitel.
Ik kamp al jaren met een pijnlijk probleem. Om de paar maanden 'schiet' er iets in mijn knie. Het gebeurt enkel als mijn knie geplooid is maar meestal zonder reden (dus niet enkel als ik mijn knie verwring ofzo)
Nu, de kans dat dit gebeurt is zeer groot als ik op mijn knieën zit (wat is dus ten alle tijde probeer te vermijden)
'Mjah, das niet zo erg' hoor ik jullie denken. Dat zou het ook niet zijn als het niet zo ongelofelijk immens veel pijn zou doen. Dus als er iets in mijn knie schiet is mijn eerste reactie dat ik mijn been zo vlug mogelijk strek zodat alles terug goed schiet. (ge voelt het echt terug op z'n plaats knakken)
Dan doet het al ongelofelijk veel pijn.
Maar als het onmogelijk is om mijn been te strekken dan blijft mijn been als het ware 'vast' zitten in geplooide positie en als ik mijn been dan maar een beetje probeer te strekken dan lig ik echt te kermen van de pijn. Gelukkig heb ik dit nog maar 1 keer gehad.
Nu, ik weet dat een gamesforum niet de ideale plaats is om dit te vragen maar ik ben echt ten einde raad. Ik heb al 4 verschillende dokters geraadpleegd, ook een specialist, röntgenfoto's van mn knie laten nemen. Geen enkele dokter kon mijn een sluitende diagnose geven, meestal verschilden de diagnoses erg van elkaar of waren ze gewoonweg heel vaag.
Nu, bij deze probeer ik aan een breed publiek te vragen of iemand ditzelfde probleem heeft en/of mensen te zoeken die een idee hebben van wat er met mij scheelt.
Ik ben geen mietje maar het doet ver-schrikke-lijk veel pijn.
Iemand?
Ik kamp al jaren met een pijnlijk probleem. Om de paar maanden 'schiet' er iets in mijn knie. Het gebeurt enkel als mijn knie geplooid is maar meestal zonder reden (dus niet enkel als ik mijn knie verwring ofzo)
Nu, de kans dat dit gebeurt is zeer groot als ik op mijn knieën zit (wat is dus ten alle tijde probeer te vermijden)
'Mjah, das niet zo erg' hoor ik jullie denken. Dat zou het ook niet zijn als het niet zo ongelofelijk immens veel pijn zou doen. Dus als er iets in mijn knie schiet is mijn eerste reactie dat ik mijn been zo vlug mogelijk strek zodat alles terug goed schiet. (ge voelt het echt terug op z'n plaats knakken)
Dan doet het al ongelofelijk veel pijn.
Maar als het onmogelijk is om mijn been te strekken dan blijft mijn been als het ware 'vast' zitten in geplooide positie en als ik mijn been dan maar een beetje probeer te strekken dan lig ik echt te kermen van de pijn. Gelukkig heb ik dit nog maar 1 keer gehad.
Nu, ik weet dat een gamesforum niet de ideale plaats is om dit te vragen maar ik ben echt ten einde raad. Ik heb al 4 verschillende dokters geraadpleegd, ook een specialist, röntgenfoto's van mn knie laten nemen. Geen enkele dokter kon mijn een sluitende diagnose geven, meestal verschilden de diagnoses erg van elkaar of waren ze gewoonweg heel vaag.
Nu, bij deze probeer ik aan een breed publiek te vragen of iemand ditzelfde probleem heeft en/of mensen te zoeken die een idee hebben van wat er met mij scheelt.
Ik ben geen mietje maar het doet ver-schrikke-lijk veel pijn.
Iemand?


. Misschien moet je eens een andere specialist opzoeken.

.
.
.
)