Bram
Legacy Member
Vandaag voor den eersten keer de reclame gezien van de i-qbot. Tmoet gezegd zijn, m'n nieuwsgierigheid was geprikkeld.
Als wetenschapper in hart en nieren hemmek mij altijd geinteresseerd in robotica en domotica en nu brengt deagustini dit!
Een zware domper was wel om te moeten vast stellen dat als je het hele pakketje wil, je 800 euro zal mogen ophoesten (terwijl ie in nederland gemakkelijker 200 euro goedkoper is).
Zijn er mensen die hem zouden kopen? Of kent er iemand meer betaalbare alternatieven?
Als wetenschapper in hart en nieren hemmek mij altijd geinteresseerd in robotica en domotica en nu brengt deagustini dit!
Een zware domper was wel om te moeten vast stellen dat als je het hele pakketje wil, je 800 euro zal mogen ophoesten (terwijl ie in nederland gemakkelijker 200 euro goedkoper is).
Zijn er mensen die hem zouden kopen? Of kent er iemand meer betaalbare alternatieven?


.