TiZon
Legacy Member
maxdevis zei:mja ik dacht eerder aan erfenistaxen enzo op het huis bijvoorbeeld
Als je een samenwoningscontract hebt, dan krijgt de overlevende partner het vruchtgebruik van de woning tot de andere sterft, maar als er niets op papier staat van samenwonen, dan ben je gezien, dan gaat alles via de erfenis (tenzijn het huis op jouw naam staat).
Altijd opletter met gemeenschappelijke goederen als je niet getrouwt bent.
