Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:Ik denk dat je eerst voor de wet moet trouwen en dan pas kan je maar voor de kerk trouwen.
hybrid zei:gefeliciteerd?

Doom Dragon zei:want voor de kerk trouwen is toch gewoon maar trouwen om dan achteraf een mooi feest te geven.
en eens te stoeven met u kleren (de vrouwen dan)
of het is uit religie ...Doom Dragon zei:yep, denk da ook.
want voor de kerk trouwen is toch gewoon maar trouwen om dan achteraf een mooi feest te geven.
en eens te stoeven met u kleren (de vrouwen dan)
-=ICDI=-WeAsEL zei:Wat zijn feitelijk de voordelen van te trouwen (wettelijk gezien hé) op gebied van belastingen enz...? Stel dat mijn vriendin als werkende met een student (ik) trouwt, verdient zij dan meer als ambtenaar?


Math'ke zei:Ik zou het niet weten, uw loon daalt zelfs als ge getrouwd zijt en beide partners werken.
Dus eigenlijk kan je beter gewoon voor de kerk trouwen en blijven samenwonen tenzij iemand hier weet of er effectief voordelen aan verbonden zijn ?
Anders, trouwen voor de kerk, samenwonen en meer geld binnenscheppen toch ?
2 gelukkige mensen en je kan een schone rekening opbouwen of ik zie iets over het hoofd.
maxdevis zei:als één van de twee sterft zijn geeft dat soms dan wel voor problemen dacht ik.
Math'ke zei:Ook als ge een gemeenschappelijke rekening opent waar alles op gedumpt wordt ?

Math'ke zei:Ook als ge een gemeenschappelijke rekening opent waar alles op gedumpt wordt ?