Werk je met een monoblock of 2 lnb's met een switch? Anders eens proberen om de lnb direct aan te sluiten op de ontvanger zonder een switch ertussen. Moest dit nog niet lukken controleer mss eens of de firmware versie in de ontvanger overeen komt met de versie die je in de ontvanger hebt geladen om te zien of alles goed gelukt is. Wat je soms ook hebt (toch bij de humax 5400) is dat men firmware online zet waarvan men beweerd dat het een nieuwere versie is maar eigenlijk gewoon een oude is dus kijk eens op een forum of de firmware wel correct is. Je kan ook eens proberen om een lege lijst naar de ontvanger te sturen zodat die alles kwijt is en dan terug een goede lijst doorsturen. Moest dit nog allemaal niet meer helpen probeer nog eens je ontvanger te flashen met de laatst firmware.