Archief - hotspots = gelimiteerd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gravendelver

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
kheb net mijne cursus vanonder het stof gehaald en dr staat in:
telenetklanten kunnen een abo nemen op hotspots en dan is het ongelimiteerd gebruik ervan MAAR het wordt wel bij uw telemeter geteld om misbruik te voorkomen
maw hotspot abo geeft u ongelimiteerde tijd da ge op een hotspot kunt, mr niet ongelimiteerd volume

mensen da gn klant van telenet zijn kunnen ook op de hotspots mr zij moeten wel krediet/hotspotminuten aankopen, dit geldt ook vr de telenetklanten die geen hotspotabo hebben

khoop da het nu duidelijk is hoe het zit

btw als ge nie merkt da het van uw telemeter afgaat dan zijt ge een v/d lucky bastards wiens telemeter nog altijd nie 100% goe werkt (ik kan nog in mijn mailbox van de helpdesk en dr gaan nog mailtjes rond da er af en toe probs zijn met telemeter vr bep. klanten)

greetz Tw33tst3r

Is voor mij nog niet perfect duidelijk hoor :)
Bij niet telenet abonnees spreek je enkel van krediet/hotspotminuten maar ja kan toch ook een abonnement nemen?


Indien je onze dienst op een regelmatige manier wenst gebruiken (meer dan 3 uur per maand) en zo lang als je wil dan kies je zonder twijfel voor een Telenet hotspot-abonnement.
Je kan het abonnement hier aanvragen. De maandprijs bedraagt 35,95 euro incl. btw (29,71 euros excl.BTW)voor een eenjarig contract

Tw33tst3r

Legacy Member
mja staat niks van in diene cursus, cursus was op moment dak em kreeg al beetje verouderd
kdenk als ge echt duidelijkheid wilt da ge dan best nr de helpdesk belt ->015/66.66.66

mr kdacht dat de vraag was of het nu van uw telemeter afging of nie, als niet-telenetklant hebde geen telemeter hé :p

Morre1977

Legacy Member
volgens mij gaat het er niet af. Of toch niet bij mijn turbo Abo ...
Zat aan mijn limiet en nu via een hotspot 2 gig gedownload en nog steeds geen bericht dat ik over mijn limiet zit.

Blood_Raven

Legacy Member
fromalk zei:
ale uitgaande van het standpunt van een gewone klant emt normale computer kennis dan
Een gewone klant gaat dan in de meeste gevallen geen file van 100 MB downloaden.
Dat internet is er in de meeste gevallen maar om 'eventjes te surfen naar site x'.
Een gewone klant verstaan ze meestal onder iemand die zo eens wat mailtjes nakijkt, eventueel wat patcht, maar geen gamedemo's/devkits/whatever en andere grote applicaties in 1 ruk download.

Zoals meermaals gezegd: download manager gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan