fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
k zit dus met een vraagje, k betaal maandelijks voor een hotspot abbonement van telenet, nu was k vandaag in de bib in hasselt en k moest iets downloaden voor mn examen mee te leren, programma was 120mb groot en open source, maar k ben nooit verder geraakt als 100mb! uit de 9 pogingen van verschillende servers die k gedaan heb...
Zijn die dinge gelimiteerd ofzo? En waarom dat dan, ik betaal toch per maand voor onbeperkt op internet te kunnen doen wat k wil waar k wil?
k zit dus met een vraagje, k betaal maandelijks voor een hotspot abbonement van telenet, nu was k vandaag in de bib in hasselt en k moest iets downloaden voor mn examen mee te leren, programma was 120mb groot en open source, maar k ben nooit verder geraakt als 100mb! uit de 9 pogingen van verschillende servers die k gedaan heb...
Zijn die dinge gelimiteerd ofzo? En waarom dat dan, ik betaal toch per maand voor onbeperkt op internet te kunnen doen wat k wil waar k wil?
, mja waarom zou ik als klant ne download manager enz moeten gaan installeren voor te kunnen gebruiken waark voor betaal uiteindelijk, ale uitgaande van het standpunt van een gewone klant emt normale computer kennis dan
)
?
, daar betaal k toch voor uiteindelijk?