Ook niet zeggen van 'Het komt allemaal wel goed', natuurlijk is dat met de goede intenties maar het klinkt niet zo helend. Ik zat naast een goede vriendin in de auto toen ze haar op haar gsm belde om te zeggen dat iemand dat ze al jaren kende, beste vriend - bijna familie en goede vriend aan huis, overleden was. Ik zat met mijn mond vol tanden, heb dan het stuur overgenomen en zij was in vol ongeloof natuurlijk. En dan heb ik haar naar huis gereden waar, spijtig genoeg, het nieuws bleek waar te zijn.