viewer
Legacy Member
reteiP zei:Een airco voor een kleine ruimte als een kot is echt wel overdreven.
Tenslotte zit ge in de warmste maanden totaal niet op kot.
En een airco kost nog altijd redelijk veel.
Ik weet niet wanneer gij op kot zit, maar ik heb de maanden juni en augustus quasi volledig op kot doorgebracht.
ontopic: wees liever slim en ga aan de schaduwkant van het gebouw liggen
En gordijnen helpen echt bekans niks tegen de warmte imo, ik zou gewoon proberen "de warmte buiten te houden" en zo'n blazerke instaleren.
.


.