Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - het leven na de richting toegepaste informatica
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
daar gaat overal ongeveer hetzelfde van overblijven hoor
en als er meer van overblijft, moet ge dat opt einde van het jaar bijbetalen aan de belastingen
waarom niet op ingegaan? Niet het soort job dat je zocht?
http://www.vacature.com/salariskompas/ dit komt (mss op 100 euro na) zeer goed overeen met de werkelijkheid
zo kan je ook zien dat west-vlaanderen tov brussel véél minder verdient ook
Dat zijn bruto lonen. Netto hangt af van uw situtatie (kinderen, getrouwd zijn, ...) en kan je dus niet objectief op vergelijken.
En inderdaad, ik versta de opmerking van russian ook niet goed. Het is idd zo dat er in verhouding steeds meer afgaat als je meer verdient, maar da's nu voor mij ni echt een reden om niet te zoeken naar eenm mooie verdienste.
sommig emensen hebben echt wel een verkeerd beeld van wat je als starter (= onervaren = opleiding nodig) verdient. Ik zal later met mijn diploma (hopelijk HIR = 5 jaar unif) ook niet zo zot veel meer verdienen dan 2000 € bruto de eerste maanden.
Eens je proefperiode gedaan is en je kan zelfstandig dossiers doen, dan zal je meer verdienen, maar ik zie wel de logica in dat bedrijven u de eerste maanden geen 1000'en euro's per maand gaan betalen
http://www.vacature.com/salariskompas/ dit komt (mss op 100 euro na) zeer goed overeen met de werkelijkheid
zo kan je ook zien dat west-vlaanderen tov brussel véél minder verdient ook
Hmm, als ik het naar die site kijken heb ik zoon 1780 EUR brutto in de maand. Als startende arbeider met een secunair diploma. Wat zeker niet klopt. Ik haal zoon 2200 EUR bruto in de maand. Dit bij de voeding sector, lonen bij de voedings sector zouden lager ligge dan het gemiddlelde. :&
plus et feit dat die site geen rekening houdt met extra-legale voordelen en "starter" = proefperiode (plus dak nie weet hoe gij alles ingevuld hebt qua gepresteerde uren, locatie, etc)
plus et feit dat die site geen rekening houdt met extra-legale voordelen en "starter" = proefperiode (plus dak nie weet hoe gij alles ingevuld hebt qua gepresteerde uren, locatie, etc)
Idd,
Plus dat arbeiders != bedienden: verschillende belastingsberekingen, verschillende vakantie regeling, verschillende ziekte regeling, verschillende ontslag regeling, verschillende doorgroeimogelijkheden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.