Cedric
Legacy Member
Ok, we zijn bijna 3 jaar later. Ik zit op mijn stage, het ziet er goed uit voor mij, men diploma is bijna binnen (bachelor Toegepaste Informatica) en ik weet nog altijd niet wat ik wil doen. Verder gaan in de informatica of iets anders.
Daarpas zegt een maat van me dat er in belgie 17.000 open vacatures zijn en dat er elk jaar 1000 bijkomen maar slechts 500 (gemiddeld) afstuderen. Daardoor zijn de lonen omhoog gegaan en zouden informatici gemakkelijk €2000 verdienen.
Ik zou hier eens graag reacties verzamelen van mensen die mij voorgegaan zijn in die studierichting, die een job gevonden hebben in de informaticasector en wat hun ervaringen zijn
ook zou ik graag weten of je extra legale voordelen krijgt en of het loon echt zo goed is. Als je niet wilt zeggen hoeveel je verdient is dat voor mij geen probleem, ik zou eerder een beeld willen vormen.
Daarpas zegt een maat van me dat er in belgie 17.000 open vacatures zijn en dat er elk jaar 1000 bijkomen maar slechts 500 (gemiddeld) afstuderen. Daardoor zijn de lonen omhoog gegaan en zouden informatici gemakkelijk €2000 verdienen.
Ik zou hier eens graag reacties verzamelen van mensen die mij voorgegaan zijn in die studierichting, die een job gevonden hebben in de informaticasector en wat hun ervaringen zijn
ook zou ik graag weten of je extra legale voordelen krijgt en of het loon echt zo goed is. Als je niet wilt zeggen hoeveel je verdient is dat voor mij geen probleem, ik zou eerder een beeld willen vormen.

.
), laptop en een koppel nettovergoedingen die tochwel doorwegen...