Archief - Het Hol Van Peter | stubru

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
heb van't weekend gehoord dat peter woonachtig is in waarschoot? damn, da's hier maar een paar km's vandaan, én bijna de helft van m'n familie woont daar :p

GaMe®

Legacy Member
Vannacht was het cool op stubru.
Heb geluisterd van 00u10 tot 00u50, Peter belde toen met mensen die aan het zoeken waren naar zijn hol.
Bv stond er iemand echt voor een molen terwijl het half 1 's nachts was, en was die op de deur aan het kloppen enzo :lol: en peter was em wijs aan't maken dat hij hem kon zien vanuit zijn hol :lol:
Hoelang is hij deze nacht on air geweest?

SimonL

Legacy Member
PETER VAN DE VEIRE ZIT IN SOFIE HAAR DOOS :D

zou wel wa moeilijk zijn met die toeter

kisthechef

Legacy Member
Zaterdag nacht zat hij nog op een marginale fuif in Haaltert, als da kan helpen :) (en hij zoog apenkloten, btw).

dJeez

Legacy Member
WolCoM zei:
edit: iemand die eerste tip verstaat?
De eerste tip lijkt mij een fragment van Popie Jopie te zijn die de Nederlanders al wauwelend bedankt voor de bloemen met Pasen, dus misschien zit hij toch wel in Nederland...

Cycloon

Legacy Member
dJeez zei:
De eerste tip lijkt mij een fragment van Popie Jopie te zijn die de Nederlanders al wauwelend bedankt voor de bloemen met Pasen, dus misschien zit hij toch wel in Nederland...

Bij de geografische tip op de stubru site ziet ge ook nederland zo rood doorkrabt. Dus wie weet (of mss bedoelen ze net dat die daar niet zit :p).

Delirium

Legacy Member
SimonL zei:
PETER VAN DE VEIRE ZIT IN SOFIE HAAR DOOS :D

zou wel wa moeilijk zijn met die toeter

Ja, wie wil er nu niet in Sofie haar doos zitten :D
volgens mij zit diene mens ergen totaal anders waar dat de meesten zitten te zoeken.
't zou stom zijn dat die actie dan een week duurt en je hem van de eerste dag al zou kunnen vinden.

Cycloon

Legacy Member
Hehe, ne groep van de chiro die hem vind. Wie had da gedacht :p Khad hem liever alleen gevonden ze :D

Gavin

Legacy Member
Degene die Peter had gevonden en knock-out geslagen met blijvende letsels, had van mij €7 600 gekregen.


Helaas, ge kunt niet alles hebben.

Boddah

Legacy Member
Hehe.. Toch, het is het enige StuBru programma waar ik naar kan luisteren.

ByTEsPaWn

Legacy Member
Peter Van de Veire show dinsdag was net gedaan, en ik ging naar school. Toen dat ik de verkeerberichten hoorde: twas iets met holsbeke, kdacht nog bij mezelf "dien peet zou daar toch nie zitten zeker" maar k heb er toen geen aandacht meer aan besteed...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan