Archief - Het Hol Van Peter | stubru

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coap

Legacy Member
Peter Van de Veire heeft zich verstopt. Zoek het Hol, blaas op de toeter van Peter en maak kans op 7500 euro. Maar je kan ook elke dag een Garmin GPS-toestel naar keuze winnen.

http://www.stubru.be/node/30412

Iemand al een idee waar hij zou zitten? meschien kunne we samen zoeken :D

coap

Legacy Member
coap zei:
Peter Van de Veire heeft zich verstopt. Zoek het Hol, blaas op de toeter van Peter en maak kans op 7500 euro. Maar je kan ook elke dag een Garmin GPS-toestel naar keuze winnen.

http://www.stubru.be/node/30412

Iemand al een idee waar hij zou zitten? meschien kunne we samen zoeken :D

kan iemand al iet uit deze tips halen? http://www.stubru.be/node/30431 ik vraag me af of hij nu in vlaanderen wallonie of brussel zit . Denk dat hij toch niet zo heel ver van de studio kan zitte vermits het geluid altijd heeel goed is .

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
coap zei:
kan iemand al iet uit deze tips halen? http://www.stubru.be/node/30431 ik vraag me af of hij nu in vlaanderen wallonie of brussel zit . Denk dat hij toch niet zo heel ver van de studio kan zitte vermits het geluid altijd heeel goed is .

Als studio brussel All Areas doet staan ze ook overal.

Ooit gehoord van een ISDN lijn?

Tyfius

Legacy Member
Geluid is het probleem niet, die kunnen ze bijna overal in het land steken.
Het jammere is dat ik tijdens de werkuren geen radio ter beschikking heb. Dat het om een soort verstop actie ging had ik al een aantal weken door. Die GPS reclame na de spotjes gaven iets te veel info weg vond ik :)

edit: ik dacht vanmorgen aan de ardennen. Daar zijn grotten, spleten en boerderijen.

Delirium

Legacy Member
CyberOps zei:
2de tip: "tries" ? :wtf:

2e tip zou "dries" zijn
Hier een theorie van op de website.

Ik dacht dat hij in Opdorp (gemeente Buggenhout) zat. Daar hebben ze een dries (tip) en in het voorjaar staat die vol met paasbloemen (tip: Paus JHII dankte in zijn PAAStoespraak steevast voor de BLOEMEN). In Opdorp is een straat en die heet 'biesten' (tip met die beestengeluiden) en daar staat zowel het middelpunt van vlaanderen als het driegrenzenpunt van de provincies A'pen, VL-Brabant en O-Vl. Op die Google-earth-afbeelding zijn GRENZEN te zien... vandaar... Maar 'k ben er nu al twee keer gaan kijken en (buiten ruiters(waar hij ook iets over zei)) heb daar geen Peter of aanverwante gevonden...

Miljaar zou beter ook eens gaan zien, da's hier in de buurt :D

ironhorn

Legacy Member
denk dat het een 3provincie punt is met 2 nederlandse provincies ofzo...

YellinD

Legacy Member
denk dat er al mensen in zijn buurt zijn geweest, want hij zegt dat de mensen beter moeten kijken...
:)

EternalSilence

Legacy Member
wel leuk spel

maar in zoiets steek ik mijn tijd niet, en toch al gps

btw: dat zal wel geen 7500€ in cash geld zijn, maar wss in cadeaubons

GaMe®

Legacy Member
Dezemorgend zei Peter nog da ge effectief 7500 euro cash in u pollekes krijgt, dus geen waardebonnen hoor.
Ik denk West-Vlaanderen ergens, of Limburg. Of eventueel diep in de ardennen erges. Maar ik ga geen moeite doen om die te vinden ze :p

Cycloon

Legacy Member
Tzou me eigelijk nie verwonderen mochten ze daar nie echt zitten. Als ge er over nadenkt, als ze ergens 'verstopt' zitten hebben ze alleszins wel wat materiaal nodig, het kan toch niet dat niemand dit gezien heeft? Of stel nu dat ze na 2 dagen al gevonden worden, wat doen ze dan de rest van de tijd met hun zendtijd? Tzou me nie verwonderen mochten ze zich pas naar het einde toe ergens plaatsen :unsure:

WolCoM

Legacy Member
Sint Andries in Brugge ( Brugse boeren enz ) of is dat TE ver gezocht? :D

edit: iemand die eerste tip verstaat?

GaMe®

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Tzou me eigelijk nie verwonderen mochten ze daar nie echt zitten. Als ge er over nadenkt, als ze ergens 'verstopt' zitten hebben ze alleszins wel wat materiaal nodig, het kan toch niet dat niemand dit gezien heeft? Of stel nu dat ze na 2 dagen al gevonden worden, wat doen ze dan de rest van de tijd met hun zendtijd? Tzou me nie verwonderen mochten ze zich pas naar het einde toe ergens plaatsen :unsure:

Daarjuist beweerde ze nochtans dat Peter er dag en nacht zit.
En als hij goesting heeft 's nachts de micro op zou zetten om nog wat tips te geven.
En als hij na twee dagen gevonden wordt, dan stopt de garmin actie gewoon en is het toch de gewone ochtendshow terug..
Maar je hoort wel degelijk dat hij ergens anders zit omdat je zo'n echo hoort..

Bubba

Legacy Member
Dieje peter is maar nen idioot!

Als em op tijd terugging naar de studio konden we allemaal die sofie lemeire ofzo naakt zien! Ma nee, hij wou blijven zitten... :angry:

GaMe®

Legacy Member
BuBbA zei:
Dieje peter is maar nen idioot!

Als em op tijd terugging naar de studio konden we allemaal die sofie lemeire ofzo naakt zien! Ma nee, hij wou blijven zitten... :angry:

Idd, dat was jammer. Hij had nog zo'n 50 minuten, maar dat was nog zo'n verborgen tip.
Hij zit dus op meer dan 50 minuten van de studio verwijderd.

GaMe®

Legacy Member
# Tijdens de spelfase (15/10/2007 – 19/10/2007) geeft Studio Brussel 7500 euro weg aan 1 winnaar. De winnaar is de persoon, door de productie van Studio Brussel wordt erkend als de eerste persoon die de schuilplaats van Peter Van de Veire weet te localiseren en daar ook zelf aanwezig is en op de toeter van Peter kan drukken. Ook als Peter Van de Veire op dat ogenblik niet aanwezig is in zijn Hol. Deze persoon wint de geldprijs. De winnaar verbindt zich ertoe om in te stemmen met de voorgestelde verdere afhandeling door de productie van Studio Brussel, van hoe deze winnaar wordt bekend gemaakt op Studio Brussel.

ironhorn

Legacy Member
GaMe® zei:
Idd, dat was jammer. Hij had nog zo'n 50 minuten, maar dat was nog zo'n verborgen tip.
Hij zit dus op meer dan 50 minuten van de studio verwijderd.

maar toch :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan