Archief - het einde van inbel internet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
hoeveel kost zo'n light adsl abonnement dan ongeveer?

van pakweg scarlet of euphony, maakt nie veel uit zeker? (enkel belgacom lijkt de duurste te zijn, zo te horen)

Snd

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
hoeveel kost zo'n light adsl abonnement dan ongeveer?

Damn kerel, ga eens checken op hun sites misschien? :unsure:

Belgacom time (2u/maand): 6 euro per maand
Scarlet light (1GB/maand): 25 euro per maand
Dommel netconnect lite (15GB/maand): 29 euro per maand
Edpnet adsl starter (1GB/maand): 20 euro per maand

etc...

Mijn advies: als ze normaal gezien minder dan 2 uur per maand online was, neem dan gewoon die belgacom time. En jaja belgacom is dikke zever en blablabla maar tis wel pakken goedkoper als de rest :)

ng

Legacy Member
't Zou misschien erg zijn als ze met dat belachelijke pakket nog duurder zouden zijn.

En per uur dat je er over zit, bij die belgacom time, rekenen ze u extra aan. En die twee uur zijn er snel door.

Rage

Legacy Member
En als die tante nu opeens 'snel' internet gaat hebben, dan zal die het internet ook opeens veel leuker vinden & meer tijd besteden. Als ge die Belgacom Time gaat geven, dan zal die de eerste dag al meer als 15 uur surfen denk ik :p

met 56K moet ge soms een minuut wachten eer een webpagina open gaat, dan gaat ge echt niet verder willen surfen als ge eenmaal uw info/mail/... hebt.

killgore

Legacy Member
Stancke zei:
Alleen de inbelverbinding van Belgacom wordt afgesloten... Er zijn nog 2 andere providers (naam ontsnapt me...) die wél nog steeds met een inbelverbinding werken.

zeker van? Want reden dat ik het belgacom zie doen is vnl om die oude modemfrequenties te kunnen hergebruiken, en gezien belgacom nu toevallig netwerkbeheerder is van die lijnen :).

edit: en @ dien enen hier over pw hacken en zo. Besef maar al te goed dat wat ge doet illegaal is. Moet maar 1x de pech hebben dat er een ietwat slimmer persoon achter zit en ge gaat serieus mogen betalen. Moest ik draadloos hebben (wat niet zo is, gaat te traag vo mij :p) en er komt iem. op reken maar dak mac-adres zou cappen en aan flikken doorgeven fzo.

Stancke

Legacy Member
killgore zei:
zeker van? Want reden dat ik het belgacom zie doen is vnl om die oude modemfrequenties te kunnen hergebruiken, en gezien belgacom nu toevallig netwerkbeheerder is van die lijnen :).

do 29/11/07 - Binnenkort zullen internetklanten van Belgacom niet meer via een klassieke telefoonlijn kunnen inbellen op internet. Ze kunnen dan alleen nog op het web surfen via ADSL.

Voor sommigen is het misschien al een verre herinnering: de kiestoon, inbellen en dan wachten tot de computermodem de verbinding maakt met het internet.

Vanaf 31 januari is dat bij Belgacom definitief verleden tijd. Volgens Belgacom is het aantal klassieke inbelverbindingen zo fors gedaald dat er nog amper een fractie van de klanten gebruik van maakt.

"Momenteel zijn er nog zo'n 50.000 klanten die via de telefoonlijn inbellen op het internet", zegt Jan Margot van Belgacom. "Dat zijn er ooit meer dan 1 miljoen geweest. We tellen bovendien nu al meer dan dan 1,5 miljoen ADSL-klanten."

Voor mensen die niet heel veel en niet heel snel willen surfen, heeft Belgacom een nieuwe, goedkopere ADSL-formule uitgewerkt.

Enkele kleinere operatoren blijven voorlopig wel nog de klassieke inbelverbinding aanbieden.

......
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan