S.conceiçao7
Legacy Member
hallo,
mijn tante heeft nog een 56K modem, en gebruikt maar sporadisch haar internet.
nu vandaag belde ze dat ze er niemeer op kan, omdat tiscali haar abonnement heeft afgesloten ofzo (vroegere scarlet).
ook heeft ze gehoord dat vanaf 1 februari alle internetverbindingen geschrapt zouden worden via inbel verbinding met 56 K modem.
is dat waar?
zoja wat zou ze nu best doen? die light-versie van telenet daar aan lage snelheid van 5 euro per maand is geen optie, want ze ziet het nie zitten om heel die coax en utp bekabeling in haar huis te doen. dus tzou moeten via de telefoonlijn gaan.
graag jullie mening!
mijn tante heeft nog een 56K modem, en gebruikt maar sporadisch haar internet.
nu vandaag belde ze dat ze er niemeer op kan, omdat tiscali haar abonnement heeft afgesloten ofzo (vroegere scarlet).
ook heeft ze gehoord dat vanaf 1 februari alle internetverbindingen geschrapt zouden worden via inbel verbinding met 56 K modem.
is dat waar?
zoja wat zou ze nu best doen? die light-versie van telenet daar aan lage snelheid van 5 euro per maand is geen optie, want ze ziet het nie zitten om heel die coax en utp bekabeling in haar huis te doen. dus tzou moeten via de telefoonlijn gaan.
graag jullie mening!



