Archief - help post...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BloodSeaker

Legacy Member
Ik heb altijd geweten dat gewone kilopost 3 a 4 dagen duurt, en met de feestdag nu ertussen zal dat pas vrijdag of maandag worden.

Wat er in het buitenland zo beter gaat zoals sommigen zeggen, heeft ook veel te maken met het feit dat dit via koerierdiensten gaat over het algemeen. Als ik met taxipost iet verstuur naar Duitsland, is dat er ook 2 dagen later...

Pred

Legacy Member
wordt er post bezorgd deze vrijdag eigenlijk? Of maken die de brug? Want ik verwacht nog wel een pakje, anders moet ik tot maandag wachten :(

ComputerVISTA

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Ik heb altijd geweten dat gewone kilopost 3 a 4 dagen duurt, en met de feestdag nu ertussen zal dat pas vrijdag of maandag worden.

Wat er in het buitenland zo beter gaat zoals sommigen zeggen, heeft ook veel te maken met het feit dat dit via koerierdiensten gaat over het algemeen. Als ik met taxipost iet verstuur naar Duitsland, is dat er ook 2 dagen later...

+ meestal werken die zaterdag ook, in Holland is dat Bv. zo. Daar wordt ook zaterdag post bezorgt.

User_BELGIUM

Legacy Member
Pred zei:
Ik vind dat de post tegenwoordig rap gaat, vorige week een aantal pakjes verstuurt , non-pior, en die waren altijd een dag later al bij de bestemmeling :niceone:

nen brief duurt bij ons 3 dagen..

Pred

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
nen brief duurt bij ons 3 dagen..

das straf

vorige week woensdag 2 van die bubbelenveloppen met cd's verzonden en die zijn donderdag al aangekomen, non-prior dus

Proto

Legacy Member
Pred zei:
wordt er post bezorgd deze vrijdag eigenlijk? Of maken die de brug? Want ik verwacht nog wel een pakje, anders moet ik tot maandag wachten :(

de post werkt vrijdag ^^

Atrox

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
nen brief duurt bij ons 3 dagen..

Hier is ooit een prior pas na 3 dagen aangekomen :sop:
En dan ook een pakket vanuit Holland dat een maand nodig had ("controle" door douane :ironic: )

Conqie

Legacy Member
Als het morgen NOG niet gearriveerd kan je alvast spreken van een VERLOREN pakket

^^VooDoo^^

Legacy Member
Hey,

Dit is echter niet normaal, als het gaat om grote posts zoals die van jou. Zou dit de volgende dag moeten aankomen!

Zorgen geblazen!

Groetjes,

Private_BE

Legacy Member
:offtopic:

Leer posten je post 2x na mekaar terwijl er een edit knop is en je eerste post trekt ook op niks de hele tijd Ik, Ik en nog eens Ik

didyke

Legacy Member
:offtopic:

private_be :moei u me uw eigen zaken. Als t u ni aansta.. PECH.
ik....

on topic.

merci voor de snelle reply's en de uitleg.:D
:niceone:

Frado2005

Legacy Member
KZit hier ook al weer te lang te wachten op ne pakske, gewoonweg doordat die fags weer ant staken zijn

whacker

Legacy Member
prior of non-prior: een hoax en een excuus om de prijs te laten stijgen (binnekort bestaat alleen nog prior). Toen ik bij de post werkte was 't absoluut enige verschil dat als ge nen prior brief vergeten uitreiken waart, da ge die toch nog moest gaan brengen en bij ne niet-prior mocht ge wachten tot de volgende dag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan