Archief - help post...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didyke

Legacy Member
ik heb maandagvoormidag een scherm op de post gedaan richting diepenbeek
ik heb dit gedaan in de orig doos met kilopost.
ik heb het ticketje met de barcode en adres e.d.
nu woensdag is dit nog steeds niet aangekomen bij de geadresseerde.
is dit normaal of moet ik mij al ambetant beginnen maken.
dit was de eerste keer dat ik zoiets dergelijks op de post deed.
wat gebeurt er nu indien dit pakje vrijdag nog niet is aangekomen?
kan iemand me helpen want ik voel me wreed ambetant.

grtz
kenny

Frado2005

Legacy Member
Mja tis hemelvaart zeker vandeweek? Tzal daar mss aan liggen? Heb nog wat geduld

ComputerVISTA

Legacy Member
2 dagen en al reclameren... sommigen hebben hier echt wormgaten of iets dergelijks nodig hoor!

didyke

Legacy Member
ik maak me gewoon ongerust aangeizen de koper al t ergste denkt en ik dit nog nooit heb gedaan.

Stimpy

Legacy Member
2 dagen is normaal
en morgen en vrijdag feestdag enzo, zal maandag of dinsdag wel arriveren

SilentSpring

Legacy Member
Stimpy zei:
2 dagen is normaal
en morgen en vrijdag feestdag enzo, zal maandag of dinsdag wel arriveren

². De Post is nu eenmaal niet de rapste...

In't buitenland werken ze toch beter zulle.

Deutsche Post slaagde er zelfs in m'n pakket van erges middenin Duitsland naar hier te krijgen in 1-2 dagen...

Dinsdagavond om 9u besteld en vrijdagavond om 16u haddek m'n pakket.

EternalSilence

Legacy Member
didyke zei:
ik heb maandagvoormidag een scherm op de post gedaan richting diepenbeek
ik heb dit gedaan in de orig doos met kilopost.
ik heb het ticketje met de barcode en adres e.d.
nu woensdag is dit nog steeds niet aangekomen bij de geadresseerde.
is dit normaal of moet ik mij al ambetant beginnen maken.
dit was de eerste keer dat ik zoiets dergelijks op de post deed.
wat gebeurt er nu indien dit pakje vrijdag nog niet is aangekomen?
kan iemand me helpen want ik voel me wreed ambetant.

grtz
kenny


zitten midden de conge's
zal wss nog wel een tijdje duren.

kan ook zijn dat u post heel verloren gaat in de post :p
(wat gewoon betekend dat een post mederwerker dat scherm mee naar huis neemt ... yes .. i know it :unsure: )

Atrox

Legacy Member
Den Freddie zei:
². De Post is nu eenmaal niet de rapste...

In't buitenland werken ze toch beter zulle.

Deutsche Post slaagde er zelfs in m'n pakket van erges middenin Duitsland naar hier te krijgen in 1-2 dagen...

Dinsdagavond om 9u besteld en vrijdagavond om 16u haddek m'n pakket.

Idd. Ik laat vak dingen oversturen van Amerika. Die komen meestal binnen de 5 dagen al aan. US Airmail Parcel :niceone:

ComputerVISTA

Legacy Member
Allez, de zoveelste thread waar dat het op een ander beter is ^^

EternalSilence

Legacy Member
Atrox zei:
Idd. Ik laat vak dingen oversturen van Amerika. Die komen meestal binnen de 5 dagen al aan. US Airmail Parcel :niceone:

5dagen.. das wel sterk ..
voor de andere kant van de wereld.

en altijd goed aangekomen?
niet in duizend brokjes?

Atrox

Legacy Member
Neenee, wordt goed verpakt overgevlogen.
Hangt natuurlijk ervan af wanneer de verkoper hem op de post doet en waar ... Voor ebay transacties gebruik ik altijd US Airmail Parcel, is ook niet ZO duur. :)

marcel

Legacy Member
didyke zei:
maandagvoormiddag op de post en we zijn woensdag...

t is genen brief he, een pakske duurt altijd langer, die zal het deze week niet meer hebben.

zeker zo'n groot pak als een scherm.
als ge zoiets echt snel ter plekke wilt, stuur het met DHL of zo, dan is het er de volgende dag normaal gezien (alle, voor bedrijven toch :p)

128MB

Legacy Member
Heb geduld, ik heb ooit eens 2 maand moeten wachten op een pakje en dat met koerier :p

|XcW|

Legacy Member
Het is dus mijn pakketje ;). Ik ben er gewoon niet gerust in dat er niets rond de doos zat. Mja, ik zie al moeilijk iemand daar bij de post weg wandelen met een scherm onder zijne arm :D.

Pred

Legacy Member
Ik vind dat de post tegenwoordig rap gaat, vorige week een aantal pakjes verstuurt , non-pior, en die waren altijd een dag later al bij de bestemmeling :niceone:

The Black Mamba

Legacy Member
Atrox zei:
Idd. Ik laat vak dingen oversturen van Amerika. Die komen meestal binnen de 5 dagen al aan. US Airmail Parcel :niceone:

wie brengt er de post van de luchthaven naar je huis ?

GhO$T

Legacy Member
Zoiets als een scherm opsturen via kilopost = big mistake hoor :p.
Wordt veel te onvoozichtig mee omgegaan en en het aantal pakjes dat op misterieuze manier verdwijnt is nog altijd veel te groot dankzij het tracking systeem dat ze al jaren beloven maar nog steeds niet werkt...

Als je zo'n dure/fragiele dingen verstuurt, gebruik dan op z'n minst taxipost of andere koeriersdienst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan