didyke
Legacy Member
ik heb maandagvoormidag een scherm op de post gedaan richting diepenbeek
ik heb dit gedaan in de orig doos met kilopost.
ik heb het ticketje met de barcode en adres e.d.
nu woensdag is dit nog steeds niet aangekomen bij de geadresseerde.
is dit normaal of moet ik mij al ambetant beginnen maken.
dit was de eerste keer dat ik zoiets dergelijks op de post deed.
wat gebeurt er nu indien dit pakje vrijdag nog niet is aangekomen?
kan iemand me helpen want ik voel me wreed ambetant.
grtz
kenny
ik heb dit gedaan in de orig doos met kilopost.
ik heb het ticketje met de barcode en adres e.d.
nu woensdag is dit nog steeds niet aangekomen bij de geadresseerde.
is dit normaal of moet ik mij al ambetant beginnen maken.
dit was de eerste keer dat ik zoiets dergelijks op de post deed.
wat gebeurt er nu indien dit pakje vrijdag nog niet is aangekomen?
kan iemand me helpen want ik voel me wreed ambetant.
grtz
kenny

)
. Ik ben er gewoon niet gerust in dat er niets rond de doos zat. Mja, ik zie al moeilijk iemand daar bij de post weg wandelen met een scherm onder zijne arm
.