El Jerros
Legacy Member
Hey,
Ik heb een externe hd van minder dan een week oud. Ik had de hd gisteren op mijn bureau liggen. Vanochtend toen ik opstond zag ik dat er een deuk inzat vanachter en de hd is stuk. Nu ben ik er 100% zeker van dat de kuisvrouw ze heeft laten vallen aangezien zij de enige was die er aan is geweest om de bureau te kuisen. De hd lag ook op een andere plaats. Nu heb ik aan haar gevraagd of ze het heeft laten vallen maar ze ontkent alles.
Kan ik dit toch eventueel op haar familiale verzekering krijgen of bestaat er een andere manier om mijn hd te laten vergoeden?
alvast bedankt!
Ik heb een externe hd van minder dan een week oud. Ik had de hd gisteren op mijn bureau liggen. Vanochtend toen ik opstond zag ik dat er een deuk inzat vanachter en de hd is stuk. Nu ben ik er 100% zeker van dat de kuisvrouw ze heeft laten vallen aangezien zij de enige was die er aan is geweest om de bureau te kuisen. De hd lag ook op een andere plaats. Nu heb ik aan haar gevraagd of ze het heeft laten vallen maar ze ontkent alles.
Kan ik dit toch eventueel op haar familiale verzekering krijgen of bestaat er een andere manier om mijn hd te laten vergoeden?
alvast bedankt!



