TitaTovenaartje
Legacy Member
Hallo
De zoveelste thread zullen jullie denken, maar ik heb de search gebruikt en niets gevonden.
Mijn zusje krijgt mijn gsm (ik heb een nieuwe gekocht).
Ze krijgt 5euro/maand van mijn vader. (dus herladen vanaf 5euro is handig)
Heb eens gekeken welke provider, maar weet het echt niet
TMF leek goed, maar das enkel als je vrienden bij TMF/base zijn...
Bellen zal ze niet veel doen, dus enkel sms
Er mag ook geen (of zeer weinig) activatiekost zijn.
Alle suggesties zijn welkom
De zoveelste thread zullen jullie denken, maar ik heb de search gebruikt en niets gevonden.
Mijn zusje krijgt mijn gsm (ik heb een nieuwe gekocht).
Ze krijgt 5euro/maand van mijn vader. (dus herladen vanaf 5euro is handig)
Heb eens gekeken welke provider, maar weet het echt niet
TMF leek goed, maar das enkel als je vrienden bij TMF/base zijn...
Bellen zal ze niet veel doen, dus enkel sms
Er mag ook geen (of zeer weinig) activatiekost zijn.
Alle suggesties zijn welkom
.
ik zit bij mobistar en bel enorm veel gwn met kaartjes ... dacht dat da altijd op hetzelfde neer kwam maakte nie uit waar ge bij zat -_- wat ben ik flink veel geld verloren 