Archief - gsm provider

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Hallo

De zoveelste thread zullen jullie denken, maar ik heb de search gebruikt en niets gevonden.

Mijn zusje krijgt mijn gsm (ik heb een nieuwe gekocht).
Ze krijgt 5euro/maand van mijn vader. (dus herladen vanaf 5euro is handig)
Heb eens gekeken welke provider, maar weet het echt niet

TMF leek goed, maar das enkel als je vrienden bij TMF/base zijn...

Bellen zal ze niet veel doen, dus enkel sms
Er mag ook geen (of zeer weinig) activatiekost zijn.

Alle suggesties zijn welkom

GroovyBeatsss

Legacy Member
Mijn vriendin heeft TMF en daar stuurt ge sms'jes voor 0.08€!

Herladen kan daar vanaf 5€ dus...

Btw die 0.08€/sms geld naar ieder netwerk, die gratis berichtjes is enkel naar klanten bij TMF/BASE

Qua ontvangst: ze gebruiken netwerk van Base en dit is dik in orde! Heb zelf abbonnement bij base
en heb nooit last van geen ontvangst of dergelijke!

MVG

TitaTovenaartje

Legacy Member
Ikzelf gebruik simyo (ook base) en ontvangst genoeg hier.
Had TMF ook in gedacht.
Die gratis sms'en, zijn die ook naar simyo of enkel echt Base?

chosen1

Legacy Member
pak pay&go generation! 0.08€ na 4 uur (wa logisch is aangezien ze toch op school zit) + herladen voor 5€ + overal ontvangst + als ge binnen de maand herlaad krijgt ge 20% kado!

TitaTovenaartje

Legacy Member
is dat zoals student? (of is dit het nieuwe student-tarief?)

GroovyBeatsss

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
Ikzelf gebruik simyo (ook base) en ontvangst genoeg hier.
Had TMF ook in gedacht.
Die gratis sms'en, zijn die ook naar simyo of enkel echt Base?
Die gratis sms'en naar simyo weet ik niet, mss best eens een mailtje sturen..

TitaTovenaartje

Legacy Member
heb een mailtje gestuurd.
Ik ben de enige in de familie die geen proximus heeft, dus dan heeft ze daar niet veel aan he, maar 8cent is nog niet veel.

Mss ook dan maar eens naar die proximus kijken dan

TitaTovenaartje

Legacy Member
ze moet 11 worden, dus 5euro is meer dan genoeg.
Ouders zijn pas gescheiden, daarom dat ze gsm krijgt, dan kan vader of moeder naar gsm bellen ipv naar gsm vader/moeder. Want vaste telefoon gaat weg.

Morgen anders gewoon de 3 operatoren af gaan

DiDoria

Legacy Member
chosen1 zei:
pak pay&go generation! 0.08€ na 4 uur (wa logisch is aangezien ze toch op school zit) + herladen voor 5€ + overal ontvangst + als ge binnen de maand herlaad krijgt ge 20% kado!

Eigenlijk is het 0,084 cent
http://payandgogeneration.proximus.be/site/nl/offer_pggen.cfm


Latinos zei:
Te vertrouwen ;)?

Bijkomende vraag eigenlijk. Ik ben van plan over te stappen (zit bij Mobistar). Het enigste voordeel dat ik heb is dat ik elke dag 1gratis smsje heb via de website. Maar daar ga ik het niet langer voor doen. Krijg je bij proximus ook dageljk een gratis smsje?
thx!

Genious

Legacy Member
Er wordt hier niet over gesproken dus vraag ik me dat nu wel af: heb je geen overstapkosten ofzo als je van provider verandert?

feral

Legacy Member
omg :( ik zit bij mobistar en bel enorm veel gwn met kaartjes ... dacht dat da altijd op hetzelfde neer kwam maakte nie uit waar ge bij zat -_- wat ben ik flink veel geld verloren :(

TitaTovenaartje

Legacy Member
overstapkosten waren geen probleem.
Hebben uiteindelijk toch voor TMF gekozen.
Aangezien sms maar 8cent is. En bellen moet/mag ze niet.

chosen1

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
overstapkosten waren geen probleem.
Hebben uiteindelijk toch voor TMF gekozen.
Aangezien sms maar 8cent is. En bellen moet/mag ze niet.

dan ben ik juist te laat met:

bij proximus hebt ge nu smile! een abonement voor 5€/maand

a242050

Legacy Member
DiDoria zei:
Bijkomende vraag eigenlijk. Ik ben van plan over te stappen (zit bij Mobistar). Het enigste voordeel dat ik heb is dat ik elke dag 1gratis smsje heb via de website. Maar daar ga ik het niet langer voor doen. Krijg je bij proximus ook dageljk een gratis smsje?
thx!

Wel ik denk het niet, maar je krijgt wel 1 gratis mms'je per dag, maar ik heb het al vers. malen geprobeerd, maar het lukt mij maar niet om een te versturen :p

DiDoria

Legacy Member
Ik ben van mobistar naar proximus gegaan! Nu kan ik gewoon iets doen buiten smsen... Ik kan ook bellen maar ik kan geen optroepen ontvangen. Ze zeggen dan je eerst eens moet bellen maar ik heb gebeld (12sec naar onze eigen telefoon hier) maar nog altijd krijg je een bezet toon als je naar bij belt. Hoe komt dit? Ik kan dus ook voicemail enzo niet instellen daardoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan