Archief - groei

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junior_81

Legacy Member
vraagske over de groei? ik ben 18jaar en 7 maanden oud en ne 1.70m
doe aan gevechtssporten (competitie) dus ik train altijd hard heb overlaast een foto van mijn hand late maken en de radioloog zei dat er nog ne kleine groei te verwachte is hoeveel kan zo'n groei ongeveer zijn?? ik ben mss als mijn pa ook ne laatbloeier
mijn pa was ook maar vanaf zijn 19 nog 7 cm bijgegroeid hij deed aan atletiek
maar het kan mss zijn dat dat hetgeval nie bij mij is?? zijn er nog andere mensen of iemand die jullie kenden die nog goe gegroeid zijn???

wouter_dc

Legacy Member
Als den dokter zegt da ge nog gaat groeien, dan zult ge mss wel groeien zeker?
Bestaan er daar geen testjes voor om te weten te komen hoe groot ge gaat worden?

Jerryboy

Legacy Member
Denk ni dat ge da echt kunt zeggen van gij gaat nog groeien en gij ni. Dat is nu eens iets dat bij iedereen anders is, ik ben blijven goeien tot mijn 18 a 19 jaar en ben dan gestopt op 1m73. Ben nu bijna 21 en geen id of er nog was cm's gaan bijkomen.

hatetn

Legacy Member
Jerryboy zei:
Denk ni dat ge da echt kunt zeggen van gij gaat nog groeien en gij ni. Dat is nu eens iets dat bij iedereen anders is, ik ben blijven goeien tot mijn 18 a 19 jaar en ben dan gestopt op 1m73. Ben nu bijna 21 en geen id of er nog was cm's gaan bijkomen.


toch wel da kunnen ze zien aan de iets tussen de beenderen
ik ben nu bijna 19 en ben toch ook nog een paar cm gegroeid overlaatst dusja wrm nie

Huey

Legacy Member
ik ben tot mijn 15jaar zo'n 1m65 gebleven en ben nu 16jaar en op dat jaartje zo'n 20cm gegroeid en nu dus 1m84..

tverschilt van persoon tot persoon

Huey

Legacy Member
kom gast die jongen maakt zich zorgen en gij zit ier te lullen over krimpen, domme aap

Vintage Hifi

Legacy Member
Ach, kom. Hoe moeten WIJ nu weten of hij gaat groeien of niet? Is hij blij als ik zeg dat hij zeker nog 20 cm gaat groeien omdat zijn pa ook een laatbloeier was? Wat weet ik daar nu van? Als de dokter zegt dat hij gaat groeien, dan zal hij nog wel groeien! Had hij maar meer uitleg moeten vragen aan de dokter. Hier zitten, last time I checked, nu niet zoveel radiologen, huisdokters en specialisten in de groei van het menselijk lichaam.

Stimpy

Legacy Member
nee kom ff serieus

aan de hand van uw typstijl kan ik analyseren dat u op zn minst 1m79 zult worden

monkey-cock

Legacy Member
Huey zei:
kom gast die jongen maakt zich zorgen en gij zit ier te lullen over krimpen, domme aap

Wat voor zin heeft dat om dat hier te komen vragen of hij nog gaat groeien of niet?

Waarvoor bestaan er dokters enzo

Ga ik de lotto winnen volgende week?

FORZA M

Legacy Member
junior_81 zei:
vraagske over de groei? ik ben 18jaar en 7 maanden oud en ne 1.70m
doe aan gevechtssporten (competitie) dus ik train altijd hard heb overlaast een foto van mijn hand late maken en de radioloog zei dat er nog ne kleine groei te verwachte is hoeveel kan zo'n groei ongeveer zijn?? ik ben mss als mijn pa ook ne laatbloeier
mijn pa was ook maar vanaf zijn 19 nog 7 cm bijgegroeid hij deed aan atletiek
maar het kan mss zijn dat dat hetgeval nie bij mij is?? zijn er nog andere mensen of iemand die jullie kenden die nog goe gegroeid zijn???

Ik deed vroeger ook erg intensief aan Kick-Boxen, en was op m'n 16 jaar en 9 maand maar 1.60m. Aangezien ooit uitgerekend was dat ik 1,90m zou worden begon ik me zorgen te maken. Het is me toen echter opgevallen dat al de anderen die al een tijdje bij mij trainden ook niet al te groot waren. Ik ben dan gestopt met die trainingen, en ondertussen, ongeveer een jaartje later meet ik 1.75m. Of er een verband is weet ik niet, maar ik ga toch pas terug zo intensief beginnen trainen wanneer ik volgroeid ben.

monkey-cock

Legacy Member
Wa_denkte zei:
The Magic 8-ball says: "The signs say Yes" :p
haha en ik heb nog nooit op de lotto gespeeld :lol:
misschien volgende week mijn kans dan maar is wagen e ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan