junior_81
Legacy Member
vraagske over de groei? ik ben 18jaar en 7 maanden oud en ne 1.70m
doe aan gevechtssporten (competitie) dus ik train altijd hard heb overlaast een foto van mijn hand late maken en de radioloog zei dat er nog ne kleine groei te verwachte is hoeveel kan zo'n groei ongeveer zijn?? ik ben mss als mijn pa ook ne laatbloeier
mijn pa was ook maar vanaf zijn 19 nog 7 cm bijgegroeid hij deed aan atletiek
maar het kan mss zijn dat dat hetgeval nie bij mij is?? zijn er nog andere mensen of iemand die jullie kenden die nog goe gegroeid zijn???
doe aan gevechtssporten (competitie) dus ik train altijd hard heb overlaast een foto van mijn hand late maken en de radioloog zei dat er nog ne kleine groei te verwachte is hoeveel kan zo'n groei ongeveer zijn?? ik ben mss als mijn pa ook ne laatbloeier
mijn pa was ook maar vanaf zijn 19 nog 7 cm bijgegroeid hij deed aan atletiek
maar het kan mss zijn dat dat hetgeval nie bij mij is?? zijn er nog andere mensen of iemand die jullie kenden die nog goe gegroeid zijn???


