Archief - Goocheltruk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

viewer

Legacy Member
als ik mag gokken: de munt op tafel laten verdwijnen, en een munt in uw andere hand laten "verschijnen"

grey-turtle

Legacy Member
Heb je soms dat filmpje niet bekeken?
Het is bovendien een glazen tafel en het lijkt zelfs alsof dat muntstukje in de tafel zit.

Overburner67

Legacy Member
Het lijkt misschien stom, maar kan het ni iets anders dan glas zijn. Bijvoorbeeld een metaal dat bij kleine opwarming vloeibaar wordt en dan erna direct terug vast wordt.

R|Jonas

Legacy Member
nah,want na de truck is het 'glas' nog perfect glad en ik kan me moeilijk voorstellen dat het zo perfect terug zo stollen

denkimi

Legacy Member
de bovenste munt blijft aan zijn hand plakken, daarom ook dat hij zijn handpalm constant naar beneden houd.

en de onderste munt komt hoogstwaarschijnlijk vanuit zijn horloge

balbe

Legacy Member
den-kimi zei:
de bovenste munt blijft aan zijn hand plakken, daarom ook dat hij zijn handpalm constant naar beneden houd.

en de onderste munt komt hoogstwaarschijnlijk vanuit zijn horloge

ik ben zelf goochelaar en mag officieel niets verklappen, maar daar jij toch al goed op weg bent :p

zie nog eens naar filmpje, eerst zet hij zijn handpalm op die munt, en daarna zijn vingers met de ring (tadaaaaaa)

the rest is up to you

Sterk staaltje met dat zoutmolen door het glas eh ;)

Maar dat verbazingsgeluid dat die chinezen maken geeft me kippevel. kga er gwn slecht van slapen, zo akelig :s

Zeta Reticula

Legacy Member
balbe zei:
Maar dat verbazingsgeluid dat die chinezen maken geeft me kippevel. kga er gwn slecht van slapen, zo akelig :s
Dat is Japans. Dat hoor je toch?

Massis

Legacy Member
balbe zei:
ik ben zelf goochelaar en mag officieel niets verklappen, maar daar jij toch al goed op weg bent :p

zie nog eens naar filmpje, eerst zet hij zijn handpalm op die munt, en daarna zijn vingers met de ring (tadaaaaaa)

the rest is up to you

Sterk staaltje met dat zoutmolen door het glas eh ;)

Maar dat verbazingsgeluid dat die chinezen maken geeft me kippevel. kga er gwn slecht van slapen, zo akelig :s


met die munt is idd goed te doen met een sterk magnetische ring

dat met het zoutvaatje daarentegen....

metaphore

Legacy Member
let is op de houding van die zijn hand boven de tafel nadat de munt in de onderste hand ligt...
das vrij duidelijk dat dieje daar de oorspronkelijke munt nog vast heeft. Anders houdt ge u hand echt niet heel de tijd zo. en ge ziet ook dat hij die opt einde rustig naar zijn knie werkt :p

edit:
nu juist van da zoutvat gezien...

wtf :(

HavaLinka

Legacy Member
Bij die zoutmolen was het toch wel duidelijk, ze hebben ff de film stopgezet en dan boven het glas gezet (sense the ironic tone :p)

tomh

Legacy Member
die kerel is nie normaal, ge moet em ma eens op youtube bezig zien. met zijn hamburger die em uit de muur haalt.

Kepa

Legacy Member
een omgekocht publiek hoop ik....want dat is een ferm trukske om op een familiefeest te doen anders :unsure:

tomhuveners zei:
die kerel is nie normaal, ge moet em ma eens op youtube bezig zien. met zijn hamburger die em uit de muur haalt.
wat is zijn naam dan? dan kan ik het zelf opzoeken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan