Archief - gezocht : legale drugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coap

Legacy Member
Hoi gistere op een feesje kreeg ik iets aangeboden , het was een vermalen kruid ik rookte het (puur gerolt) en kreeg er een 2 minuten lachkick van dak echt op nen andere wereld ff was (ik was 1 met mijn gelach) . Zij zij dat het een legale drugs was die ze in amerika had gekocht . Ik was een beetje dronken en ik denk dat ik de naam salvia heb gehoord. Mijn broer wist me te vertellen dat dit inderdaad een legale drugs is . Nu is het echt die? klopt het met het effect dat ik er van kreeg? en hoe zou ik er zelf aan kunne graken vond het wel fijn. Was een beetje zoals poppers maar dan zonder de hoofdpijn achteraf en sterker gevoel

Tremium

Legacy Member
Salvia werkt hallucinerend, en tot zover ik weet is dat gewoon iets dat je in uw tuin kan planten zonder problemen? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Gentille

Legacy Member
Was dat niet gewoon een klein sigaret? Zo gelijk gerold in een een blad (eucalyptus ofzo) Zo ja, dat is geen drugs, dat is de sigaret van de arme man. Komt uit India dacht ik. En ik denk niet dat er legale drugs bestaan, in België althans.

Edit: Beedi noemt die sigaret.

http://en.wikipedia.org/wiki/Beedi

coap

Legacy Member
nee kheb em zelf gerolt met een gewoon blauw rizla blaadje dus het lag aan het kruid :)

Hellrabbit

Legacy Member
Tremium zei:
Salvia werkt hallucinerend, en tot zover ik weet is dat gewoon iets dat je in uw tuin kan planten zonder problemen? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?

In Amerika is het voorlopig nog legaal, in België niet

Naxalite

Legacy Member
Volgens mij gaat het inderdaad om salvia divinorum.

Deze plant bevat salvatorine A of B of beide, weet ik nimeer juist en die stoffen zijn illegaal. Je moet inderdaad puur rollen, anders heeft het geen effect heb ik eens opgevangen.

In Nederland kan je dit gewoon in de smartshop kopen, maar dat zijn wel extracten, en zijn dus veel heftiger qua uitwerking. Die extracten rook je best met een bong of klein waterpijpje, maar als je het doet doe het dan in veilige omgeving. Salvia is geen speelgoed, maar staat bekend als een van de zwaarste hallucinogenen die er bestaan. Wees dus voorzichtig.

coap

Legacy Member
tis idd salvia precies want heb net op youtube die trippers gezien en het was exact het zelfde zalig lachen tot het kwijl gewoon tot op u kin loopt :D . thx voor de hulp en goed voor de waarschuwingen want als je het rookt lijkt het totaal niet gevaarlijk

Naxalite

Legacy Member
KoenDK zei:
die drug is precies wel enorm schadelijk voor de hersenen

Dat zou kunnen, maar ik zou het niet zomaar durven stellen. Ik weet niet of hier onderzoek naar gedaan is. Bent u leerkracht?

ComputerVISTA

Legacy Member
Wasbenzeen, 5 minuten zo'n fles aan uw neus houden en ge zult nie meer weten waar ge zijt ^^

En compleet legaal :D

Ssup

Legacy Member
Ik had is op een fuif een ballon gekregen en als ik dat gas inademde werd ik voor een paar seconden precies zat maar een beetje anders.Het effect was wel fel maar nogal kort.

no_way2go

Legacy Member
Ssup zei:
Ik had is op een fuif een ballon gekregen en als ik dat gas inademde werd ik voor een paar seconden precies zat maar een beetje anders.Het effect was wel fel maar nogal kort.

Lachgas (N20), zit in slagroompatronen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan