coap
Legacy Member
Hoi gistere op een feesje kreeg ik iets aangeboden , het was een vermalen kruid ik rookte het (puur gerolt) en kreeg er een 2 minuten lachkick van dak echt op nen andere wereld ff was (ik was 1 met mijn gelach) . Zij zij dat het een legale drugs was die ze in amerika had gekocht . Ik was een beetje dronken en ik denk dat ik de naam salvia heb gehoord. Mijn broer wist me te vertellen dat dit inderdaad een legale drugs is . Nu is het echt die? klopt het met het effect dat ik er van kreeg? en hoe zou ik er zelf aan kunne graken vond het wel fijn. Was een beetje zoals poppers maar dan zonder de hoofdpijn achteraf en sterker gevoel





. thx voor de hulp en goed voor de waarschuwingen want als je het rookt lijkt het totaal niet gevaarlijk