Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Ik woon nu al enkele maanden alleen, maar heb niets van gereedschap. Tot nu toe kon ik altijd rekenen op m'n ouders als ik gereedschap nodig had, maar kzou toch graag zelfs eens en hele uitzet hebben.
Deze week staat er in de Aldi een hele gereedshapset van het merk Topcraft, en nu vroeg ik mij af of dat degelijk materiaal is of niet.
En dan ook in detail over die pneumatische boorhamer (1500 Watt, voor zowel boren als beitelen in beton, hout en metaal, boorcapaciteit: staal 13 mm, beton 32 mm, hout 40 mm, lockfunctie (bij beitelen), vibratiedemper in handvat, incl. gewone boorkop en SDS-boorkop (Een SDS-zelfspanboorkop maakt het mogelijk boren zonder hulpstuk te verwisselen), in handige koffer, boren niet inbegrepen): is dit een goede, krachtige boormachine, en kan je die ook perfect gebruiken voor simpele zaken zoals deze die je met een simpele boormachine kan doen ?
Ik twijfel erover om deze te kopen omdat ik op m'n appartement een massief betonnen muur heb, waar je (volgens de vorige eigenaar) niet doorgeraakt met een gewone boormachine.
Thanks
Ik woon nu al enkele maanden alleen, maar heb niets van gereedschap. Tot nu toe kon ik altijd rekenen op m'n ouders als ik gereedschap nodig had, maar kzou toch graag zelfs eens en hele uitzet hebben.
Deze week staat er in de Aldi een hele gereedshapset van het merk Topcraft, en nu vroeg ik mij af of dat degelijk materiaal is of niet.
En dan ook in detail over die pneumatische boorhamer (1500 Watt, voor zowel boren als beitelen in beton, hout en metaal, boorcapaciteit: staal 13 mm, beton 32 mm, hout 40 mm, lockfunctie (bij beitelen), vibratiedemper in handvat, incl. gewone boorkop en SDS-boorkop (Een SDS-zelfspanboorkop maakt het mogelijk boren zonder hulpstuk te verwisselen), in handige koffer, boren niet inbegrepen): is dit een goede, krachtige boormachine, en kan je die ook perfect gebruiken voor simpele zaken zoals deze die je met een simpele boormachine kan doen ?
Ik twijfel erover om deze te kopen omdat ik op m'n appartement een massief betonnen muur heb, waar je (volgens de vorige eigenaar) niet doorgeraakt met een gewone boormachine.
Thanks

24v klopboormachinke
.