MorGo7h
Legacy Member
Maand geleden hebk een bestelling gedaan in Nederland voor pc-parts. Alles is donderdag daar met de GLS verzonden. Vandaag hadk nog steeds niks ontvangen en dus naar de GLS gebeld. Blijkbaar is mijn pakket maandag geleverd en afgetekent onder mijn naam. Enkel is mijn naam wel verkeerd geschreven. Ze gaan het nu onderzoeken en hopelijk vinden ze mijn pakket.
Tgaat over een serieus bedrag en kzijn ferm pissed atm
Heeft hier iemand ervaring met dit soort zaken?
Tgaat over een serieus bedrag en kzijn ferm pissed atm
Heeft hier iemand ervaring met dit soort zaken?

in een andere straat maar wel op dezelfde nr (hebbe die geen gps ofzo? dommerikke) nu kende dien vent gelukkig men oma zoda die da naar haar gebracht heeft