Archief - General Logistics Systems

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Maand geleden hebk een bestelling gedaan in Nederland voor pc-parts. Alles is donderdag daar met de GLS verzonden. Vandaag hadk nog steeds niks ontvangen en dus naar de GLS gebeld. Blijkbaar is mijn pakket maandag geleverd en afgetekent onder mijn naam. Enkel is mijn naam wel verkeerd geschreven. Ze gaan het nu onderzoeken en hopelijk vinden ze mijn pakket.
Tgaat over een serieus bedrag en kzijn ferm pissed atm :angry:

Heeft hier iemand ervaring met dit soort zaken?

Grike

Legacy Member
Ik heb al eens iets laten leveren door GLS maar ik betaal altijd onder rembours, zo ben ik zeker dat er geen problemen zullen zijn voor mij, kost wel wat extra maarja.

PapaGanz

Legacy Member
GLS vind ik maar amateurs.
Ze zetten hier gewoon een pakje om 6u 's morgens in de regen, terwijl niemand het heeft afgetekend.

LSDsmurf

Legacy Member
Was je maandag de hele voor en namiddag thuis?


Indien er niemand thuis is komen de meeste koeriers de dag nadien nog eens terug, of laten ze een briefje achter in je brievenbus met meer info over hoe je hun kunt contacteren om je pakketje te krijgen. Maar in jouw geval hebben ze er precies iets anders mee uitgestoken.

Sommige koeriers gaan dat pakketje bv bij je buren leveren, in uw brievenbus proberen proppen (als het iets klein is) of die doos ergens op je oprit smijten.

MorGo7h

Legacy Member
Der lag niks op de oprit, het adres was dat van mn ma haar bureau en die is de ganse dag daar aanwezig. Moesten de buren dat gehad hebben dan hadden ze dat zeker al gebracht.
Tis te hopen dak mn geld of mijn pakket in goede staat terug vind.

CyberOps

Legacy Member
LSDsmurf zei:
Sommige koeriers gaan dat pakketje bv bij je buren leveren, in uw brievenbus proberen proppen (als het iets klein is) of die doos ergens op je oprit smijten.

schandalig :eek:

MorGo7h

Legacy Member
Tis vandaag uitgekomen. Dienen koerier had da ier 500m verder gedumpt in enen zijn hof en dan zelf afgetekent. Khoop dat em ferm onder zijn voeten krijgt.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ook al 1x meegemaakt met gls van de denk ik 6x da'k iets besteld had

had het verkeerd afgeleverd :x in een andere straat maar wel op dezelfde nr (hebbe die geen gps ofzo? dommerikke) nu kende dien vent gelukkig men oma zoda die da naar haar gebracht heeft

w00tw00t

Legacy Member
Al voorgehad ma dan met de POST zelf
Zus stuurde nieuwjaarscadeau na os (ze woont in Berlijn). Kreeg een gouden gegraveerde pen cadeau en ook paar cadeaukes voor ouders. Pakje was afgetekend maar handtekening was nie van ons. Dus wss gepikt. Ze heeft nog steeds miserie om geld van de POST te krijgen al was het pakje verzekerd :/ tis al 10 maand gelede he.... khoop da die mense hun handen afrotten.

sypro9000

Legacy Member
Rofl ...

Kheb da keer gehad met dhl. Ik woon in brugge, dumpen ze me pakketje +-10km hier vandaan in een tank station. Ik ken er nog zo'n paar allemaal brol die koerrier services. Kan iemand mij vetellen welke koerrier diesnt tones.be gebruikt ? Ik krijg al schrik :help:

Gavin

Legacy Member
Vandaag aangetekende zending nationaal aangekregen, maar was niet thuis.
Briefje van De Post iin de bus waar ik plots Kimberly heet -_-...Dat ze daar morgen op het kantoor maar niet over gaan zagen.

Ook TNT, een verzending die 5 weken duurt. Nog een andere verzending die iemand anders dan ikzelf afteken. Ik vind dat toch allemaal maar nonchalant gedrag voor 8-12 euro..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan