Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doom Dragon zei:njah .. als ze pukkelpop-geluid kunnen verdragen
miss had je buur een slechte dag en wilde die eens op zijn gemak uitrusten op zijn terras, maar toen jij teveel lawaai maakte sloegen zijn stoppen door en kwam die klagen.
miss eens vertellen aan hem dat hij niet zo moet overdrijven, en de dingen zeggen die je nu hier gepost hebt.
,niemand in onze straat mag die mensen hebben[/QUOTE][BAT] Hydra;8781698 zei:Ofwel zorg je ervoor dat je een kamer isoleert ofwel stop je ermee. Je stelt je heel egoïstisch op door zomaar lawaai te maken. Dat kan heel storend overkomen bij andere mensen. Ik begrijp je buurman 100%.
-Helld0g- zei:dan ga ik ook klagen omdat ze een paar huizen verderop aant werken zijn terwijl ik probeerde te studeren ze!!
amai verdraagzaamheid is tegenwoordig ver te zoeken, em moogt al blij zijn da g ni open-air repeteert!
"tenzij je al je gereedschap op de een metalen grond smijt"bludgeoned zei:Ok belofte verbroken om DoemDraak niet meer te viseren.
Een band repareren![]()
Deze gaat in de glimlachen thread.


[BAT] Hydra;8781698 zei:Ofwel zorg je ervoor dat je een kamer isoleert ofwel stop je ermee. Je stelt je heel egoïstisch op door zomaar lawaai te maken. Dat kan heel storend overkomen bij andere mensen. Ik begrijp je buurman 100%.
[BAT] Hydra;8781698 zei:Ofwel zorg je ervoor dat je een kamer isoleert ofwel stop je ermee. Je stelt je heel egoïstisch op door zomaar lawaai te maken. Dat kan heel storend overkomen bij andere mensen. Ik begrijp je buurman 100%.
. nu doen we het zoals voorheen en toch klaagt ze niet meer. mss omdat we haar andere klacht" de takken van uw boom zorgen voor schaduw over mijn moestuin!" toch hebben aangenomen. sinds doet mn pa regelmatig die takken en zo weg, is onze plicht ook.Dennoman zei:Mjah, komaan hé, ge waart een band aan het repareren for crying out loud. Het is niet per se alsof ge daar een slijpschijf ofzoiets voor nodig hebt hé?
Wat gebruikt ge btw? Evt. een speciaal vijsmachine, een krik, en af en toe het geklangel van ne vallende Engelse sleutel?
Dennoman zei:Mjah, komaan hé, ge waart een band aan het repareren for crying out loud. Het is niet per se alsof ge daar een slijpschijf ofzoiets voor nodig hebt hé?
Wat gebruikt ge btw? Evt. een speciaal vijsmachine, een krik, en af en toe het geklangel van ne vallende Engelse sleutel?

Reinhart zei:De mensen klagen precies al rap, als je muziek maakt. Ken zo iemand, hij was aan het oefenen op zijn gitaar. De buren hebben de politie gebeld. Politie vroeg dan wat algemene zaken en vroegen of hij even wou spelen. Ze vonden het goed en hebben gezegd, speel maar gerust verder. Hij heeft het niet eens moeten stiller zetten ofzo.
Ik zeg ook dat je de flikken er niet moet bijhalen in de zin van 'gvd nu bel ik de flikken en doe ik u een proces aan'.bludgeoned zei:Pak gewoon eens samen een pint en bespreek dat. Als je voor die dingen al de politie moet halen. Jullie moeten misschien beter aangeven wanneer en hoelang jullie repeteren en hij moet zich er mss minder aan storen, maar wij weten hier ook niet hoe luid het is he.