idd van mijn 17de afgestudeerd.
nu spreek ik voornamelijk over de lakken.
-veel te dun, met als gevolg niet goed dekkend.
-sterkte, krasvast heid van de lak.
-witte kleur vergeeld snel.
-te duur voor wat het is. (prijs/kwaliteitsverhouding)
meestal moet je een laag meer zetten om "hetzelfde" resultaat te krijgen als met een ander merk.
Ik ken heel veel schilders, en die denken er just hetzelfde over als ik.
Op mijn werk word Boss redelijk veel gebruikt, met het nodige gevloek achteraf.
Mij zul je in geen geval privé of na mijn uren met Boss zien schilderen.
Er zijn veel betere producten op de markt. (Cws, Sikkens, Mathys, Herbol,...)
Ik zeg niet dat ALLES van Boss boecht is, maar toch veel. (vooral de lakken)