Archief - garagebox openkrijgen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jorrelemargi

Legacy Member
distinct zei:
als het zo'n garagepoort is met zo'n handvat dat je kan ronddraaien op de poort te openen... met een lange buis op de ene kant van het handvat, en iemand anders op de andere kant. eens een goeie ruk aangeven, en normaal gezien komt dat los, (bij mij toch :p)

het is inderdaad een vrij loechte poort met zo'n langwerpig extern handvatje waarge aan moet draaien om die te openen. Kan nix te zwaar zijn.

En ComputerVISTA, thanks voor de nuttige reply, zeggen dada makkelijk is, daar krijgek het natuurlijk ni mee gedaan :)

Ik zal proberen ze eruit te slagen, anders te kloppen.
En is het makkelijk om daar een nieuw slot in te steken? Kben gene slotenmaker e, ik zou begot ni weten hoe da in elkaar zit. :niceone:

ComputerVISTA

Legacy Member
Probeer met een bijtel erin te slaan en om te draaien om mee te beginnen, lukt dat niet boor ze dan volledig uit.

De sloten mogen toch kapot hé?


Om er een nieuw in te steken moet de poort eerst los zijn (niet op slot dus) en dan kunde normaal van die standaard slotkes erin steken, vindt ge normaal wel in den brico of dergelijke ketens.

screaM^

Legacy Member
niemand die die plastieken blokskes links en rechts onder zou aanpakke?
is volgens mij toch veel simpeler...


Code:
 |        |
 |        |
x|________|x

op die x'kes gewoon ff een slijpschijf opzette en klaar nrmaal.
gewoon tusse de garagepoort zelf en de kader hiervan slijpen. moet te doen zijn.
zon blokskes kosten ook beduidend minder dan zon heel slot.

Feignasse

Legacy Member
Normaal zit er aan de binnekant van zo'n poorten een stalen staaf die van slot/kruk tot aan de "vergrendeling" tegen het stalen lipje in de grond loopt. Als je dat staafje doorboort... Nee? :unsure:

Da*Frenkman

Legacy Member
Ma kunt ge in de garages geraken?
Want als de poort de enigste ingang is? dan kunt ge langs binnen ni veel doen

HighWire

Legacy Member
Een klopsleutel!

Zoek maar eens op google, kga het hier niet uit de doeken doen want is niet erg legaal... (kunt van die sets bestellen op het internet ergens... :p)

Flipkikker

Legacy Member
HighWire zei:
Een klopsleutel!

Zoek maar eens op google, kga het hier niet uit de doeken doen want is niet erg legaal... (kunt van die sets bestellen op het internet ergens... :p)

Wat is er illegaal aan?

Met een gewone hamer, de achterkant van een schroevendraaier,... lukt het evengoed ;)

Lockpicking sets zijn btw niet illegaal

http://www.toool.nl

De ruwe methode (uitboren ofzo) is hier de beste en makkelijkste manier denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan