jorrelemargi
Legacy Member
distinct zei:als het zo'n garagepoort is met zo'n handvat dat je kan ronddraaien op de poort te openen... met een lange buis op de ene kant van het handvat, en iemand anders op de andere kant. eens een goeie ruk aangeven, en normaal gezien komt dat los, (bij mij toch)
het is inderdaad een vrij loechte poort met zo'n langwerpig extern handvatje waarge aan moet draaien om die te openen. Kan nix te zwaar zijn.
En ComputerVISTA, thanks voor de nuttige reply, zeggen dada makkelijk is, daar krijgek het natuurlijk ni mee gedaan

Ik zal proberen ze eruit te slagen, anders te kloppen.
En is het makkelijk om daar een nieuw slot in te steken? Kben gene slotenmaker e, ik zou begot ni weten hoe da in elkaar zit.
)

