Archief - Game café

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joe-Fish

Legacy Member
Om even terug te komen op mijn vraag en niet het aantal inwoners van steden enzo.
zouden jullie komen als wat ik allemaal voorgesteld hebben aanwezig zijn in een gamecafé. Of nog wat zou voor jou een reden zijn om naar een gamecafé te gaan?

En ja er is inderdaad aan groep T een postgraduaat en master in gamedesign en development, maar dat is zoals je al zei voor een beperkt publiek. Alhoewel ik me ook mag inschrijven hebben ze mij verteld en ik doe sportkot :).

cya

ElBramo

Legacy Member
Een gezellige cafe waar ge nog kunt gamen ook zou wel mooi zijn :)
Liefst in Gent eigenlijk :)

edit: als de prijs deftig is en gamen minder taboe wordt, zou ik er met mijn maten wel geregeld gaan, indien het in Gent was that is...

viewer

Legacy Member
ElBramo zei:
edit: als de prijs deftig is en gamen minder taboe wordt, zou ik er met mijn maten wel geregeld gaan, indien het in Gent was that is...

taboe? kmerk hier toch maar weinig van enige taboes rond gamen

gamen is supercool :applause: :woohoo:

sneax

Legacy Member
een gamer die gamed op zijn pc

een gamer die niet fanatiek genoeg is om zijn eigen pc te hebben met internetaansluiting, die gaat zéker niet gamen in een cybercafé

whacker

Legacy Member
wa ik zou doen:
-den drank nie superduur maken (zoals in veel cybercafés het geval is)
-er een deftig spel van maken (zodat er ook mensen komen die niet of minder in gamen geïnteresseerd zijn)
-een soort abonnement (bvb 3 maand of één jaar) aanbieden aan een "lage" prijs.

Reinhart

Legacy Member
Klinkt allemaal mooi, maar de uitbater moet er nog zelf geld aan verdienen en daarop zijn systemen en internetconnectie betalen e.
Dus ge kunt eigenlijk moeilijk verwachten dat het goedkoop is.

Joe-Fish

Legacy Member
@ El bramo: Er is een nieuwe outpost gamecenter in gent, mocht het je interesseren.
@ sneax: Bwa, bij de grote tournooien wordt er toch ook allemaal op diezelfde pc gespeeld en iedereen is vrij om zijn eigen keyboard, muis, koptelefoon mee te nemen he.
@Reinhart: Idd, daarmee dat we mss ook lessen willen laten doorgaan in verschillende programma's. Daar kan je mss vaste(re) inkomsten mee creëren.
Btw lessen in gamen, bepaalde spelen ofzo, of over de geschiedenis of andere dingen lijken mij ook nog wel interessant. Ach we zien wel.

cya

etrok

Legacy Member
zou wel goe zijn nog een cybercafe in leuve
kzou wel is afkome me een paar vrienden om is CS:S op lan te spele
en zou wel is die grafische lesse wille doen :P

LaCucaracha

Legacy Member
:offtopic:

ik zit atm in de Spacebar ( dat groezelig internetcafé op de Naamse) en da valt hier best wel mee, het zijn wel andere eigenaars nu: ne Chinees en die kerels van de Pyramide hier wa verder, best wel grappig:)
Die vroegere eigenaars waren echter wel echte gamers, kon ge nog eens mee over Diablo 2 ofzo babbelen:) nu benk al blij als k ze versta:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan