Joe-Fish
Legacy Member
Om even terug te komen op mijn vraag en niet het aantal inwoners van steden enzo.
zouden jullie komen als wat ik allemaal voorgesteld hebben aanwezig zijn in een gamecafé. Of nog wat zou voor jou een reden zijn om naar een gamecafé te gaan?
En ja er is inderdaad aan groep T een postgraduaat en master in gamedesign en development, maar dat is zoals je al zei voor een beperkt publiek. Alhoewel ik me ook mag inschrijven hebben ze mij verteld en ik doe sportkot
.
cya
zouden jullie komen als wat ik allemaal voorgesteld hebben aanwezig zijn in een gamecafé. Of nog wat zou voor jou een reden zijn om naar een gamecafé te gaan?
En ja er is inderdaad aan groep T een postgraduaat en master in gamedesign en development, maar dat is zoals je al zei voor een beperkt publiek. Alhoewel ik me ook mag inschrijven hebben ze mij verteld en ik doe sportkot
.cya

op lan te spele