Archief - Flitsen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sagax

Legacy Member
Mja.. iedereen ziet flitsen de laatste dagen
Er passeert net een meteorenzwerm langs de aarde

Zo klaar als een klontje, lijkt me :p

Thales

Legacy Member
doet me denken aan die topic die ik een half jaar geleden es gestart heb over dat raar fenomeen boven brugge.. al die vieuws ^^

dan met die foto en al die believers
dat waren tijden

CyberLama

Legacy Member
Nu je het zegt, ik en een maat hebben gisteren ook enkele flitsen gezien. Wisten niet wat het was. Het was precies geen bliksem, want het licht was geelachtig, en er was geen wolkje aan de hemel. Raar. Ik dacht nog aan vuurwerk ofzo, maar dan moet het verdomd krachtig geweest zijn :).

SilentSpring

Legacy Member
hipStar zei:
gisteren heb ik dat hier ook gehad in Koolkerke. Soms keer flits zonder wolken, zonder donder.

Thales zei:
gistren in koolkerke hier ook
ik keen rond 2 u es na buiten omda ik da hier gelezen had en opeens "flits" en ik van heeuh ,tis toch een heldere hemel, je kon alle sterren zien

sjiek, 2 man van Koolkerke? (ik ook dus:p).
Hier niks gezien, k'zat tot 1u45 fzo tv te kijken ma kheb niks zien flitsen buiten. mss nen onweer dat ver weg bezig was?

Thales

Legacy Member
Hollow zei:
Aja die zogzegde 'poort' in de lucht :lol:

hehe, maar da was big nieuws
der zat hier 65 man mee te lezen. en eerst zat iedereen te lachen en te doen en dan kwam de foto en der zei ier een kerel " okay, bel nu maar mulder en scully"
was zo cool :p

Hollow

Legacy Member
Die foto was wel creepy, precies die poort van doom 3 waarmee ge naar de hel gaat :s

killgore

Legacy Member
AURORA WATCH: A high speed solar wind stream continues to buffet Earth's magnetosphere and is starting to cause some auroras--such as these photographed by Steinthor Hafsteinsson near Reykjavik Iceland. If you live at high latitudes, keep an eye on the sky tonight.

wa gegoogled, der is blijkbaar wa extra zonneactiviteit, kans is dus groter op nen aurora en dat deze ook wat lager komt zodat wij er mssch flitsen van kunnen zien.

Maar er zijn wrsch nog andere goede verklaringen ook ;).

Skoran

Legacy Member
Thales zei:
hehe, maar da was big nieuws
der zat hier 65 man mee te lezen. en eerst zat iedereen te lachen en te doen en dan kwam de foto en der zei ier een kerel " okay, bel nu maar mulder en scully"
was zo cool :p

Ahja da herinner ik mij, weet men nu al wat het was? :p

Thales

Legacy Member
ik had mail had van de sterrenwacht dat ze nog meldingen gehad hadden en dat ze dachten dat het een fabriek was die aant "branden" was

bloodoo

Legacy Member
waren idd die meteorietjes , net op het nieuws(vtm) geweest over iemand zijn huis die erdoor op 1 of andere manier in brand is geschoten ( hoe blijft me wel een raadsel )

DBK

Legacy Member
zaterdagavond zo rond 22u was het hier aant onweren in Boom, bliksem en donder en stortregens. mss toch dan een onweer da je in de verte hebt gezien?

Thales

Legacy Member
best funny voe da nog eens opnieuw te lezen, men enthousiasme ^^

Thales

Legacy Member
C0re
Member Registered: 31/01/04
City: Sleidinge ( Gen

hoi , ik heb dus die straal ook gezien en heb er een foto van genomen.

http://users.skynet.be/fa592185/PIC00266.JPG

tijd : 22u30 - 22u45
plaats: sleidinge , dichtbij gent
datum: 19-04-07

grtz , sven

als iemand zou weten wat dit is , reply pls , ben nogal benieuwd

hier was hij al meer naar zn einde toe... en sorry dat de foto niet zo zuiver is , maar denk dat iedereen wel ongeveer is


da was de man met de foto, kweenie of daje hem nog hebt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan