Stuffke
Legacy Member
Het is vandaag Zaterdag 21/10/2006 en ik zie altijd maar flitsen in de lucht. Terwijl ik met mijn maat buiten aan het praten was merkten wij het allebij ook. Het is geen bliksem want er hangt geen wolkje aan de lucht. Graag had ik van anderen bevestiging geweten of ze dit ook zien. Ik ben momenteel in Sint-Anna tussen Waasmunster en Hamme. Graag zou ik ook wilen weten wat deze flitsen zijn. (Dit is geen zattemansklap maar gewoon iets wa ik en andere mensen zien)


) en toen emme we ook zo'n flitsen gezien. Bovendien emmek ook nog een vallende ster gezien (eerste keer 

