Archief - Extreem droge huid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spimk

Legacy Member
[TFT]Poky;8598102 zei:
ik heb last van droge lippen, iemand daar een oplossing voor?

Labelo meehebben en anders vochtinbrengende creme aansmeren (zoals enidrial)

Spimk

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
ik heb steeds een droge huid gehad, zamves van de dermataloog hielpen niet echt.

en dan ben ik bij de apotheker dit gaan halen:
http://www.drogisterij.net/Roc_enyd...erij_Session=9deaa12fe1719b5bd1d26cf7cf613183

Ik wil dat je het ZEKER is probeert ,want bij mij helpt het echt.

ik heb al heel mijn leven eczema en ben tot de volgende conclusie gekomen

enidrial is een goede zalf, maar gewone vocht inbrengde zalf zonder geneeskrachtige werking, een zalf zoals Elocom (met momentasonen, een groep vna de cortisonen) en protopic en elidel met tacrolimus hebben dit wel voor de vernoemde stoffen maar probeer eerst enidrial (vrij te krijgen) en als dit niet werkt kies dan een van deze 3( OP VOORSCHRIFT)

Dj Aero

Legacy Member
Scuderia zei:
ik heb al heel mijn leven eczema en ben tot de volgende conclusie gekomen

enidrial is een goede zalf, maar gewone vocht inbrengde zalf zonder geneeskrachtige werking, een zalf zoals Elocom (met momentasonen, een groep vna de cortisonen) en protopic en elidel met tacrolimus hebben dit wel voor de vernoemde stoffen maar probeer eerst enidrial (vrij te krijgen) en als dit niet werkt kies dan een van deze 3( OP VOORSCHRIFT)

ik heb voor eczema ook protopic en da is echt goed. daar krijgde echt terug een gladdere en vettere huid van. Wel mee oppassen als ge da in uw gezicht smeert want da kan fameus "branden"

Darius Craven

Legacy Member
Even een thread hijack doen: Ik heb naast die droge huid ook een heel droge hoofdhuid, ik heb al een aantal zaken geprobeerd, ma het blijft terugkomen. Waarom, heb al veel uitleg gehoord ma nog niks sluitend... Iemand hier goede middeltjes tegen? :)

Trouwens, voor mijn droge T-Zone hielp Nutrichoc van Yves Rocher, nachtcreme... En mn gezicht niet meer wassen met gewone zeep, ma Face Wash, Scrub & Protector van de Body Shop ( Zijn 3 producten heh ;) )...

Spimk

Legacy Member
Darius01 zei:
Even een thread hijack doen: Ik heb naast die droge huid ook een heel droge hoofdhuid, ik heb al een aantal zaken geprobeerd, ma het blijft terugkomen. Waarom, heb al veel uitleg gehoord ma nog niks sluitend... Iemand hier goede middeltjes tegen? :)

Trouwens, voor mijn droge T-Zone hielp Nutrichoc van Yves Rocher, nachtcreme... En mn gezicht niet meer wassen met gewone zeep, ma Face Wash, Scrub & Protector van de Body Shop...


voor een droge hoofdhuid Locoid dit is met cortizonen dus op voorschrift, werkt super :) vraag achter locoid in lotion
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan